چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 37358
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم:

اقامتگاه‌های قم در ایام نوروز آماده پذیرش روزانه ۱۲۰ هزار نفر است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قم گفت: با پیش بینی‌های به‌عمل آمده و آمادگی‌های استان در راستای ارائه خدمات اسکان به زائران در ایام نوروز می‌تواند روزانه پذیرای ۱۲۰ هزار زائر در اقامتگاه‌ها باشد.
اقامتگاه‌های قم در ایام نوروز آماده پذیرش روزانه ۱۲۰ هزار نفر است
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه اسکان مسافران و زائران نوروزی کریمه اهل‌بیت (س) اظهار داشت: استان قم دارای ۱۱۰ هتل، هتل آپارتمان و مهمان‌پذیر، ۱۵۰ خانه مسافر، ۱۲۸ مجتمع توریستی، پذیرایی، خدماتی و رفاهی است.

وی با بیان اینکه ۶۰ آژانس مسافرتی در سطح استان عهده‌دار ارائه خدمات به مسافران و همشهریان هستند، تصریح کرد: تعدادی کمپ توسط شهرداری برای اقامت و اسکان زائران آماده‌سازی شده است، همچنین تعدادی از اماکن عمومی از جمله حسینیه‌ها، اماکن ورزشی و مدارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با اشاره به اینکه در ایام نوروز از تورهای قم‌گردی برای بازدید مردم از اماکن دیدنی داخل و خارج شهر برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: مسیرهای تورهای قم گردی با همکاری شهرداری مشخص می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها، ۴۴۰ امامزاده سطح استان و طبیعت گردی مراجعه کنند.

رضایی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های به عمل آمده و آمادگی‌های استان در راستای ارائه خدمات اسکان به زائران در ایام نوروز استان می‌تواند روزانه پذیرای ۱۲۰ هزار زائر در اقامتگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfcmdm.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما