پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 102415

صادرات استان قم از مرز 350 میلیون دلار عبور می‌کند

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نمایشگاه نهضت تولیدات داخلی در قم در اسفندماه سال جاری خبرداد و گفت: صادرات قم امسال در مقایسه با سال گذشته جهش بالایی داشته است و پیش‌بینی می‌کنیم که صادرات استان از مرز 350 میلیون دلار گذر کند.
صادرات استان قم از مرز 350 میلیون دلار عبور می‌کند
صادرات استان قم از مرز 350 میلیون دلار عبور می‌کند
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز در همایش روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برتر قمی اظهار کرد: ما نمایشگاهی در شأن ظرفیت بالای قم نداشتیم اما در اسفندماه سال جاری نمایشگاه نهضت تولیدات داخلی را برپا می‌کنیم.

وی افزود: در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی، صادرات از ابزارهای مهم برای خنثی سازی فشارها است و می تواند جایگزینی برای صنعت نفت باشد که صادرات قم امسال در مقایسه با سال گذشته جهش بالایی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: پیش بینی می‌کنیم صادرات قم از مرز 350 میلیون دلار گذر کند اما نیاز داریم در آمار صادرات منبع تولید و صادرات مشخص شود و در زمینه جهش صادرات استان کارگروه توسعه صادرات را ایجاد کردیم که می توان از ظرفیت این کارگروه برای رفع موانع استفاده کرد.

وی مطرح کرد: باید در زمینه برندسازی صنعت فرش و صنعت کفش تلاش کنیم با بومی سازی این صنایع می توان گشایش های خوبی در اقتصاد و صادارت قم رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6un6m49nwy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما