قم نيوز : استاندار قم گفت: سرانه مصرف آب شرب شهری جهت آبیاری فضاهای سبز در قم بالا است که در این زمینه ضروری است تا روش فعلی تغییر یافته و از محل تصفیه پساب جهت آبیاری فضای سبز استفاده شود.
سرانه مصرف آب شهری برای آبیاری فضاهای سبز در قم بالا است
سرانه مصرف آب شهری برای آبیاری فضاهای سبز در قم بالا است
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی عصر شنبه در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب استان قم که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به کمبود آب در استان اظهار داشت: صنایعی که به آب کمتری نیاز دارند می‌بایست در استان مستقر شوند که اسامی این صنایع می‌بایست احصا شده و مجوزهای جدید با توجه به این موضوع صادر شود.

وی عنوان کرد: سرانه مصرف آب شرب شهری جهت آبیاری فضاهای سبز سطح شهر، ادارات و دانشگاه‌ها در قم بالا است که در این زمینه ضروری است تا روش فعلی تغییر یافته و از محل تصفیه پساب جهت آبیاری فضای سبز استفاده شود.

شاهچراغی ادامه داد: مجموعه‌هایی که مصرب آب بالایی برای استفاده در آبیاری فضای سبز دارند باید احداث فاضلاب را در دستور کار قرار داده و از پساب برای این منظور استفاده کنند.

استاندار قم افزود: اصلاح شبکه آب و فاضلاب در استان قم نیز می‌بایست در سطح ملی و با کمک و پیگیری‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از طریق وزارت نیرو دنبال شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmxnzk23nvqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما