دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 104975
منبع : قم نیوز

کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان امام رضا (ع)قم

قم نيوز : رئیس بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: در حال حاضر ۵۰۰ نفر در این مرکز درمانی در حال ارائه خدمات رسانی هستند و برای جبران کمبود ۲۵ پزشک و پرستار نامه‌نگاری شده است.
کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان امام رضا (ع)قم
کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان امام رضا (ع)قم
به گزارش قم نیوز دکتر محمد اسماعیلی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: بیمارستان امام رضا (ع)قم دارای بخش‌های اورژانس، درمانگاه عمومی و تخصصی، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، قلب، دیابت، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، ان‌آی‌سی‌یو، سی‌تی اسکن، اتاق عمل، بلوک زایمان، جراحی مردان، داخلی مردان، جراحی زنان و زایمان، داخلی زنان، آندوسکوپی و کولونوسکپی، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی است.

او گفت:بیمارستان امام رضا (ع) قم از استان‌های مرکزی، البرز، تهران، اصفهان و همدان نیز پذیرای بیمار است و  سالانه حدود ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: این مرکز درمانی در زمان شیوع کرونا، سومین بیمارستان کشور و اولین بیمارستان تامین اجتماعی در پذیرش بیماران کرونایی بود و بیمه‌شدگان، خدماتی از جمله دارو درمانی، دیالیز و بستری خدمات دریافت کردند.

اسماعیلی گفت: از ابتدای شروع کرونا تا کنون حدود ۴۲۰۰ بیمار کرونایی خدمات بستری و حدود ۱۸۵۰۰ بیمار خدمات سرپایی خدمات دریافت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: در حال حاضر ۵۰۰ نفر در این مرکز درمانی از جمله ۳۵۱ نفر کادر درمان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند و برای جبران کمبود ۲۵ پزشک و پرستار نامه‌نگاری شده است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd5o0fkyt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما