قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تخطئه و خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی، زیرسؤال بردن بیداری اسلامی، ترجمه پیام‌های مرتبط با فتنه۸۸ و محتوای پیام اخیر، نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیر مرتبط باشد.
پیام «موسوی» تلاش در تقویت سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه است
پیام «موسوی» تلاش در تقویت سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنوری در سخنانی با اشاره به پیام اخیر میرحسین موسوی از سران فتنه، اظهار داشت: کسی که معاندان، اراذل و اوباش و هتاکان به عزا و عاشورای حسینی را در سال ۸۸ «مردان خداجو» بنامد، مگر می‌تواند خشم و بغض خباثت بار خود را نسبت به شهدای مدافع حرم و سرداران شهید سلیمانی و همدانی مخفی کند؟!.

وی افزود: کسی که با عطش قدرت و شهوت ریاست و با حمایت آشکار سران نظام سلطه، ۸ ماه مملکت اسلامی را به خاک و خون کشید، کسی که با دروغ و فریب و قربانی کردن جوانان مردم، انتقام رأی نیاوردن خود را از مردم گرفت، کسی که مجری بزرگترین نقشه نظام سلطه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، مگر می‌تواند خشم خود را از بزرگترین سرداران و قهرمانان مقابله با جنگ نیابتی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل کتمان کند؟!.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کسی که شعار محوری ارذل پیاده نظامش «نه غزه، نه لبنان» است مگر می‌تواند بغض و کینه خود را نسبت به ناجیان غزه و لبنان و نابودکنندگان داعش و تروریست‌های مزدور تکفیری کتمان نماید؟!.

ذوالنوری تأکید کرد: البته، مفلوکی که در مهلکه کیش شخصیت و ناکامی‌های نفسانی، گرفتار خودخوری، چالش‌های درونی و مالیخولیای حاد گردیده است، فکر می‌کرد که با ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب  کند و دیده شود، ولی ناخواسته عرق و غرور ملت غیور را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار نمود و در حقیقت با بروز مکنونات و باطن کریه خود، معدود طرفداران بی‌اطلاع از درونش را آگاه کرد و بر علیه خود برانگیخت. یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ «مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید» (سوره مبارکه صف آیه ۸). 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البتّه اگر عمیق‌تر به موضوع نگاه شود نمی‌توان این اقدام به ظاهر ناشیانه را بی‌ربط با اقدامات و تلاش‌های آمریکا در تشویق و وادار ساختن کشورهای عربی در ایجاد رابطه با رژیم صهیونسیتی و پیاده‌سازی معامله قرن دانست.

وی ادامه داد: تخطئه و خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی، زیرسؤال بردن بیداری اسلامی، ترجمه پیام‌های مرتبط با فتنه۸۸ و محتوای پیام اخیر، نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونسیتی در منطقه غیر مرتبط باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkk0fjyt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما