قم نيوز : رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت:، بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان به مدت یک‌روز دیگر یعنی تا روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه امسال تمدید شد.
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری قم تا ۱۶ آذرماه تمدید شد
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری قم تا ۱۶ آذرماه تمدید شد
به گزارش قم نیوز خیرالله رهسپار فرد با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه امسال بر سه محور شعار سال، جهاد تبیین و مردمی‌سازی فناوری در حال برگزاری است که هدف اصلی آن ارتقاء سطح هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و ارکان زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه بیش از ۱۰۰ درخواست در سامانه مربوطه ثبت‌شده بود که در نهایت ۶۲ درخواست مورد پذیرش واقع شد.

رهسپار فرد گفت: در نمایشگاه امسال ۱۶ دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز آموزش عالی، ۶ مرکز فناوری، ۶ دستگاه اجرایی، ۶ مجموعه تسهیل‌گر و جمعا ۲۸ شرکت فناور، خلاق، دانش‌بنیان و واحد‌های صنعتی به معرفی آخرین دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه خود پرداخته‌اند که رشد ۲۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را نشان می‌دهد.

او افزود: مضاف بر این، بیش از ۳۰ واحد و هسته فناور نیز در قالب غرفه‌های مشترک فرصت یافته‌اند تا محصولات و توانمندی‌های خود را به بازدیدکنندگان و مخاطبان معرفی کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان قم همچنین از برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی خبر داد و گفت: ما برای ایام نمایشگاه، هشت کارگاه آموزشی و چهار نشست تخصصی در سطوح و موضوع‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با استقبال بسیار خوبی از سوی فناوران و شهروندان مواجه شده است.

دبیر کمیته نمایشگاه و فن‌بازار استان قم در پایان ابراز امیدواری کرد: معرفی این دستاورد‌ها موجب گسترش روحیه خودباوری، نشاط و امید در سطح جامعه بویژه جوانان و افزایش ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مراکز پژوهشی و فناوری در پاسخ به نیاز‌های اصلی کشور باشد.

بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان قم، ۱۳ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گشایش یافت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipyazyt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما