قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم از آغاز مطالعات مهندسی احداث بازارهای زیر سطحی در میادین سطح شهر قم خبر داد.
مطالعات مهندسی احداث بازارهای زیر سطحی در میادین سطح شهر قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، حسن قنبري با اعلام این خبر گفت: با دستور صریح شهردار كلانشهر قم مطالعات مهندسی احداث بازارهای زیر سطحی در میادین پر تردد سطح شهر در سازمان میادین ميوه و تره بار کلانشهر قم آغاز شد.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم اظهار داشت: بر این اساس طبق برنامه زمان بندي و پيش بيني شده احداث زیر گذر عابر پیاده با محوریت تجاری در ۵ میدان اصلی و پر تردد کلانشهر قم عملیاتی می گردد .

وي افزود: پس از مطالعات مقدماتی و امکان سنجی کارشناسان و مهندسین سازمان در خصوص احداث مجموعه زیر گذر های عابر پیاده با محوریت تجاری جهت کاهش ترافیک و سهولت تردد شهروندان عزیز، مکاتباتی با حوزه معاونت فنی و عمرانی و معاونت معماری و شهرسازی معمول گرديده تا کلیه موانع و مشکلات احداث این زیر گذرها شناسایی و مشاورین مورد تایید شناخته شوند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار اذعان داشت: پس از انتخاب شرکت مشاور نسبت به این مهم اقدام مي گردد و احداث بازارهاي زير سطحي اجرايي مي گردند.

حسن قنبری در ادامه گفت: این طرح در سه فاز و در یکی از میادین به صورت پایلوت انجام می گردد تا در صورت برآیند مطلوب در سایر میادین عملیاتی گردد.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار تصريح كرد: با در نظر گرفتن واحدهای تجاری در این زیرگذرها، علاوه بر سهولت در رفت و آمد شهروندان و مجاورین حرم کریمه اهل بیت (س) می توانيم در آینده موجب اشتغال زایی پایدار ، ارتقاء خدمات شهری و تامین نیازهای عمومی شهروندان باشيم.

ایشان در پایان افزود: اميدواريم با اتکال به خداوند متعال و به برکت حضور حرم کریمه اهل بیت (س) در صورت اتمام مطالعات اولیه و شروع مراحل طراحی، شاهد افتتاح اولین مجموعه از این زیرگذرها طی ۲ سال آینده در شهر قم باشيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb55b8.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما