سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 11385

احداث 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: عملیات تسطیح و خاکبرداری برای ساخت 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی آغاز شد.
احداث 50 غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: این عملیات با حجم ۷۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری در مدت ۲۵ روز اجرائی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد سازمان به نحوی است که از این پس تمام فعالیت‌های سازمان با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود اذعان داشت: پروژه ساخت ۱۰۰ غرفه در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی برای انتقال بنکداران میدان مطهری و خیابان هدف با مشارکت صنف بنکداران احداث خواهد شد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به لزوم تسریع در عملیات اجرای ساخت ۵۰ غرفه در میدان شهید رجایی ادامه داد: انتقال غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و سبزی فروشان خیابان طالقانی از هسته مرکزی شهر، برای اجرای طرح توسعه میدان شهید مطهری و کاهش ترافیک و معضلات شهری امری اجتناب ناپذیر است.

قنبری ادامه داد: تا کنون ۸۰ درصد از عملیات فاز یک ساخت غرفه‌های در میدان بزرگ میوه و تر‌ه‌بار شهید رجایی اجرا شده و از امروز مراحل مقدماتی اجرای فاز ۲ و ساخت ۲۵ غرفه دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchmxnz.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما