شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 1129
هفته پنجم لیگ آزادگان؛

شاهین تهران برابر صبای نوین قم متوقف شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای نوین قم در پنجمین هفته مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حریف قدر خود تیم شاهین تهران را با تساوی متوقف کرد.
شاهین تهران برابر صبای نوین قم متوقف شد
به گزارش قم نیوز، شاگردان عباس رحمانی که تا قبل از هفته پنجم رقابت‌ها با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه دوم بودند، در تلاش برای رسیدن به چهارمین پیروزی متوالی مقابل شاهین تهران نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد.

هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان جمعه شب با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که طی آن نماینده قم، میزبان خود تیم شاهین تهران را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم متشکل از عباس رحمانی، رضا معصومیان و سعید توسلی در این دیدار خارج از خانه، تیم صبای نوین را با ترکیب کامل و سیستمی کاملا هجومی مقابل تیم شاهین تهران به میدان فرستادند و در حالی که کاملا در این دیدار شایسته کسب سه امتیاز بودند، به لطف داور مسابقه که به سود حریف اعلام پنالتی کرد، در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این مسابقه که دومین دیدار خارج از خانه تیم فوتبال امید صبای نوین قم در گروه دوم از دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شد، صبای نوین بعد از موفقیتی در هفته‌های اول تا چهارم به دست آورده بود به چهارمین پیروزی خود می‌اندیشید اما در نهایت با یک امتیاز حاصل از تساوی این مسابقه به کار خود پایان داد.

این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیاز‌ها به پایان رسید که نیمه نخست گل برتری را برای تیم فوتبال صبای نوین قم در بر داشت اما در نیمه دوم بازی داور مسابقه به سود تیم شاهین تهران اعلام پنالتی کرد و بدین ترتیب با گل شدن این توپ، صبای نوین قم و شاهین تهران امتیازات را تقسیم کردند.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتبال شاهین کرج، مهد خودرو، طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا، آرمین قزوین، عقاب تهران، شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود، البرز شهرداری زنجان و تیم روستایی و عشایری هم‌گروه است و با این تساوی از پنج مسابقه خود با کسب سه پیروزی و دو تساوی، ۱۱ امتیازی شد.

در حالی که امسال تیم فوتبال صبای نوین تنها نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور می‌یابد، این تیم زیر نظر عباس رحمانی، سعید توسلی، رضا معصومیان و با سرپرستی ابوالفضل نکوئیان آماده مسابقات شده است.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موفق به شکست تیم‌های سرخپوشان طلایه داران بوئین زهرا، شاهین کرج و شهرداری آستارا و تساوی با تیم‌های فوتبال البرز شهرداری زنجان و شاهین تهران شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.w8zbjh8zo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

یک هوادار
سلام ف چرا دروغ مینویسید ، به خدا من ازنزدیک داشتم بازی رو میدیدم و تیم شاهین با یه سری بازیکن که متولد 1371 بودن خیلی خوب بازی کرد و حتی میتونست تیم شما رو ببره .