سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 1807
هفته نهم لیگ آزادگان؛

شهرداری لنگرود برابر صبای نوین قم متوقف شد

قم نيوز : قم نیوز: صبای نوین قم در چهارمین میهمانی مسابقات فوتبال جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری لنگرود را در خانه خود متوقف کرد.
شهرداری لنگرود برابر صبای نوین قم متوقف شد
به گزارش قم نیوز، نهمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دوشنبه شب با رقابت تیم‌های مدعی در گروه‌های مختلف ادامه یافت و طی آن صبای نوین قم در گروه دوم لیگ آزادگان، در گام نهم مقابل تیم شهرداری لنگرود به تساوی رضایت داد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری لنگرود از هفته نهم دور رفت مسابقات دسته سوم لیگ آزادگان به میزبانی شهرداری لنگرود برگزار شد و شاگردان عباس رحمانی در چهارمین میهمانی لیگ، سومین تساوی این فصل را تجربه کردند.

صبای نوین قم در حالی در چهارمین دیدار خارج از خانه خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان مقابل شهرداری لنگرود به تساوی رسید که بیشترین بخت گل را نسبت به تیم میزبان داشت اما در نهایت بازی با تساوی همراه بود.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در تلاش برای حفظ موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی این گروه و همچنین تعقیب استقلال ساری در صدر جدول، بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما موفق به گلزنی نشدند.

نکته‌ای که در این دیدار بیش از همه به چشم آمد، مشکلات فراوانی بود که زمین ناهموار و کاملا گل آلود تیم شهرداری لنگرود برای شاگردان عباس رحمانی ایجاد کرد.

صبایی‌ها در این فصل فوتبال روی زمین را به خوبی اجرا می‌کنند و در مقابل تمام حریفان خود با فوتبالی شناور به برتری رسیده‌اند اما در دو بازی اخیر که در لاهیجان با سفید رود آستانه و در لنگرود با تیم شهرداری این شهر برگزار کرده‌اند، زمین گل آلود و ناهموار میزبانان، مشکلات زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است.

با این حال صبای نوین قم در این دیدار دو بار متوالی می‌توانست توسط محمد رسولی، مهاجم‌ فرصت‌ طلب تیم خود به گل برتری دست یابد تا بدین شکل چهارمین بازی خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد اما مهاجم توانمند صبای قم در این دیدار نتوانست دروازه میزبان را باز کند.

در حالی که صبای نوین قم بازی به مراتب بهتری نسبت به دیدار قبلی در این مسابقه ارائه می‌کرد، در نهایت تساوی بدون گل در جدال ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم در هفته نهم مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان رقم خورد.

با این وجود صبای نوین قم حتی با تساوی بدون گل برابر شهرداری لنگرود، نتیجه بسیار خوبی در هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان کسب کرد تا همچنان در مکان دوم جدول رده‌بندی این گروه باقی بماند.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون استقلال ساری ۲۲ امتیازی و صدرنشین است، صبای نوین قم با ۱۸ امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد و شهرداری زنجان نیز تیم ۱۶ امتیازی این جدول از لیگ دسته سوم جام آزادگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.vnzt23n6qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما