دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 11513
مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قم خبر داد

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در بوستان نرگس

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: جشن پیروزی انقلاب با حضور کودکان و نوجوانان عضو کانون فکری کودک و نوجوان 19 بهمن ماه در بوستان نرگس برگزار می‌شود.
برگزاری جشن پیروزی انقلاب در بوستان نرگس
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر سالگرد پیروزی انقلابی است که کودکان و نوجوانان امروز جزو سرمایه‌های ارزشمند آن هستند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم در این ایام برنامه‌های متنوعی را در قالب مسابقه، داستان و نمایش برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

برگزاری نمایشگاه لوح کهن در بوستان مهدی
مخلصی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب لوح کهن با موضوع نمایشگاه شاهنامه فردوسی در قالب نقاشی، خوشنویسی و سفال از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه فجر خواهد بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم اظهار کرد: کودکان در این نمایشگاه برداشت‌های ذهنی خود را از قصه‌های شاهنامه فردوسی در قالب‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

وی اذعان کرد: ۳۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است که ۱۷ بهمن ماه در بوستان مهدی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

مخلصی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف تقویت هویت خودباوری در کودکان، توسعه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با متون کهن در ایام‌الله دهه فجر در استان قم برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری همایش طنز ادبی با عنوان شکر آب نیز ۱۵ بهمن ماه در مرکز شماره ۹ شهرک قدس برگزار می‌شود و در این همایش کودکان به طور مستقیم موضوعات اجتماعی انقلاب را به زبان طنز در قالب متون ادبی، شعر و داستان ارائه می‌دهند.

وی در ادامه به برگزاری جشن انقلاب در روز ۱۹ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: همزمان با ۱۹ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب، اجرای مسابقه و معرفی سرزمین‌های اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان نرگس برگزار می‌شود.

مخلصی گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از بیت حضرت امام خمینی(ره) و شرکت در نمایشگاه کتاب استانی و نمایشگاه عملکرد کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قم در حوزه جشنواره رضوی از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaemn6.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما