شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 11942
ظهيري به مهر خبر داد:

دو نمایشگاه صنایع دستی در قم برپا مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم از برگزاري دو نمايشگاه صنايع دستي در قم خبر داد.
دو نمایشگاه صنایع دستی در قم برپا مي‌شود
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهيري در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قم در پاسخ به این مطلب که امور بانوان استانداری چه اقدامی در خصوص اشتغال بانوان انجام داده است، گفت: استانداری با ایجاد دو نمایشگاه صنایع دستی تسهیلات را برای عرضه آثار هنرمندان فراهم می‌کند.

وي افزود: این نمایشگاه ها تحت عنوان "حمایت از کار و سرمایه ملی ویژه بانوان" در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و اواخر اسفندماه در محوطه خارج از بوستان نرگس قم برای بازدید عموم برپا خواهد شد که صرفا مخصوص بانوان است.

مشاور استاندار قم ادامه داد: بانوان سرپرست خانوار، کم بضاعت و بدسرپرست در اولویت گرفتن غرفه‌ها هستند اما دیگر هنرمندان هم می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
وی اظهار داشت: در هشتمین نمایشگاه صنایع دستی استان قم نیز عرصه عرضه هنر بانوان استان فراهم شده که زنان سرپرست خانوار و کارآفرین برای نخستین بار در استان قم به صورت مستقل تحت این عنوان شرکت کرده اند که فرصتی جدید است که باید از آن استفاده شود.

ظهیری ادامه داد: با این اقدام زنان با خودباوری در جامعه، ظهور و بروز بیشتری در عرصه اشتغال، تلاش و سازندگی پیدا می‌کنند.

وی به هدف دیگر حضور مثبت بانوان در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با تقویت اشتغال خانگی برای بانوان، خود اشتغالی، تبلیغ و ترغیب زندگی اسلامی نهادینه می‌شود.

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قم، تحکیم بنیان خانواده، کنار فرزندان بودن، فرصت بیشتر برای استراحت و گرم نگه داشتن فضای خانه را از مزایای این اقدام برشمرد و گفت: با ترویج اشتغال خانگی بنیان خانواده مستحکم می‌ماند و این هدف والا برای سلامت اجتماعی باید تقویت و تشویق شود.

لازم به ذکر است هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قم در محل دائمي نمایشگاه‌هاي استان قم در ۱۰۶ غرفه برپا شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxy9q.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما