شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 12845
منبع : قم نیوز
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خبر داد

سامان دهی مطلوب بوستان‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور گفت: سامان دهی بوستان‌ها به ویژه 10 بوستان شاخص و بزرگ قم به منظور اسکان موقت زائران که توسط شهرداری صورت گرفته از نکات برجسته در نوروز 92 است.
سامان دهی مطلوب بوستان‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، منوچهر جهانیان با بیان اینکه مسئولان و مدیران ملی و استانی در سراسر کشور عزمی جدی برای تسهیل سفرهای نوروزی دارند اظهار کرد: این امر در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و تاکیدات ایشان مبنی بر تقویت شادابی، شور و نشاط اجتماعی در تعطیلات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدماتی چون اسکان، پذیرایی، امور فرهنگی، بهداشتی و تورهای گردشگری در قم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است افزود: سامان دهی بوستان‌ها به ویژه ۱۰بوستان شاخص و بزرگ قم به منظور اسکان موقت زائران که توسط شهرداری صورت گرفته از نکات برجسته در نوروز ۹۲ است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خاطرنشان کرد: امسال شاهد زیباسازی معابر، بلوارها و شوارع اصلی و فرعی قم و نیز ورودی‌ها توسط شهرداری هستیم و هرچند این کار در گذشته هم انجام می شد اما در سال جاری بسیار چشمگیرتر بوده و به یقین مسافران نوروزی هم رضایت بیشتری از این امر خواهند داشت.

وی ادامه داد: قم جزو پنج استان برتر کشور از نظر جذب گردشگر است به همین دلیل می توان کمپ‌های دائمی برای استقرار مسافران ایجاد کرد و امر باید در اولویت باشد زیرا بر اساس آمار، تاکنون استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم بیشترین آمار ورودی مسافر را داشته اند.

جهانیان با بیان اینکه دولت از افزایش سفرها حمایت می کند گفت: در این زمینه نگاه ویژه ای وجود دارد و همین مسئله سبب افزایش سفرهای نوروزی در سال جاری شده است به طوری که تا شب گذشته آمار اقامت شبانه در سراسر کشور بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjioev.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما