جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 13013
منبع : قم نیوز
آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کرد

لزوم ثبات مدیریتی در حوزه خدمات شهری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر ضرورت توجه به ثبات مدیریتی تصریح کرد: این امر سبب می‌شود مدیران پس از نیازسنجی و آسیب‌شناسی وقت کافی برای اصلاح امور را داشته باشند.
لزوم ثبات مدیریتی در حوزه خدمات شهری
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید ‌هاشم حسینی بوشهری در ديدار شهردار و معاونان شهرداري قم با اشاره به فضای مذهبی و معنوی قم اظهار کرد: مدیریت جدید شهر قم سرزندگی و شادابی متناسب با این فضا را در سطح شهر تزریق کرده و این مسئله باید همواره تداوم داشته باشد.

وی تقارن نوروز و فاطمیه را عامل برکت و نفوذ فرهنگ فاطمی در سطح کشور دانست و افزود: در برخی مناطق شأن ایام عزاداری رعایت نمی‌شود بنابراین مسئولان شهری می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح، از بروز چنین مسئله‌ای جلوگیری کنند زیرا برخی اشخاص به دلیل بی‌اطلاع بودن از مناسبت‌های مذهبی بعضی امور را رعایت نمی‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: شهرداری قم باید دارای رویکرد مذهبی توأم با رعایت شئون شهری فرهنگی و دینی بوده و الگویی برای اجرای طرح‌های مذهبی و تمدن دینی باشد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تمدن‌سازی اسلامی را بارها مورد تاکید قرار داده‌اند و مدیران شهری در قم باید در این زمینه پیشرو باشند و به نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این قله را هم فتح کرد.

آيت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید تقویمی متناسب با مناسبت‌های مذهبی را در قم طراحی و در میان همه اقشار توزیع کنند عنوان داشت: این امر سبب می‌شود شأن مناسبت‌ها حفظ شود.

امام جمعه قم افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر تقویت روحیه امید و خودباوری در میان مردم دارند بنابراین هر مدیر و مسئولی باید متناسب با جایگاه خود سعی در تحقق این خواسته رهبری داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعبیر به حماسه یک حرکت معمولی و ساده نیست گفت: رهبری از بیان واژه حماسه منظور خاصی داشته‌اند و باید اقداماتی بزرگ صورت گیرند تا بتوان نام حماسه بر روی آن نهاد.

آيت الله حسینی بوشهری با تاکید بر ثبات مدیریتی تصریح کرد: این امر سبب می‌شود مدیران پس از نیازسنجی و آسیب‌شناسی وقت کافی برای اصلاح داشته باشند؛ اما تغییرات سریع مدیران ممکن است موجب رها شدن برخی امور شود و در نهایت مردم ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxvnz.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما