?>?> تلاش شهرداری قم برای رعایت شئون ایام فاطمیه | قم نیوز
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 13015
منبع : قم نیوز
شهردار قم عنوان کرد

تلاش شهرداری قم برای رعایت شئون ایام فاطمیه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری قم تمام تلاش خود را برای رعایت شئون ایام فاطمیه که با نوروز امسال تقارن دارد به کار بسته است.
تلاش شهرداری قم برای رعایت شئون ایام فاطمیه
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم با بیان اینکه شهرداری قم نصب المان‌های شهری متناسب با فاطمیه را پیش از روز شهادت حضرت زهرا(س) آغاز کرد بیان داشت: در خصوص رعایت شئون ایام عزاداری، نهادهایی چون نیروی انتظامی و اصناف هم مسئولیت‌هایی دارند.

وی افزود: شهرداری قم از شب قبل از شهادت فاطمه زهرا(س) چراغانی‌ها را خاموش و ریسه‌های مشکی را نصب کرد تا شور و حال فاطمی در شهر حاکم شود.

شهردار قم با بیان اینکه مراکزی چون صدا و سیما باید با نهادهای دیگری مانند شهرداری هماهنگ باشند گفت: در مراسم‌هاي مذهبی این هماهنگی سبب جلوگیری از برخی اعتراضات می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری قم سعی کرده است المان‌هایی هماهنگ با نوروز و فاطمیه را طراحی و در سطح شهر نصب کند.

دلبری با اشاره به فشارهای اقتصادی در سال ۹۱ عنوان داشت: با این وجود و کاهش کمک‌های دولتی، شهردای قم با حذف بخشی از ردیف بودجه‌های جاری، هزینه‌های عمرانی را به طور کامل محقق ساخت و توانستیم خدمات ماندگاری را در شهر ارائه کنیم.

شهردار قم اضافه کرد: افتتاح پارکینگ زائر با ظرفیت دو هزار خودرو موجب تسهیل عبور و مرور در هسته مرکزی شهر و افزایش رضایت‌مندی زائران و شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه در بخشی از بلوار زائر هم ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر اعمال می‌شود گفت: راه‌اندازی خطوط اتوبوس BRT تا شهرک پردیسان هم در دستور کار قرار دارد.

دلبری با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی شهرداری قم با ۱۰ کمیته بیان داشت: این ستاد بیشتر امور مربوط به زائران و مسافران را انجام می‌دهد که شامل سامان‌دهی و تجهیز بوستان‌ها، نظافت عمومی و تشکیل ستادهای اطلاع‌رسانی می‌شود.

شهردار قم از پیشرفت خوب پروژه‌های عمرانی در قم خبر داد و افزود: امسال بیشتر طرح‌های عمرانی قم که در سال‌های گذشته شروع شدند به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی عنوان داشت: در سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ ملک توسط شهرداری تملک شده است تا طرح‌های عمرانی به مرحله اجرا در آیند.

دلبری با بیان اینکه شهرداری قم از طریق اصلاح امور و آبادانی شهر سعی در تحقق منویات رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی دارد گفت: کاهش بودجه جاری به ۱۶ درصد و افزایش بودجه عمرانی به ۸۴ درصد در راستای عمل به سیاست اقتصاد مقاومتی و کسب رضایت‌مندی مردمی صورت گرفته و سعی داریم در شش ماهه نخست سال جاری این بودجه‌ها محقق شوند.

شهردار قم افزود: همه نهادها از جمله دستگاه‌های نظارتی باید شعارهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری برای هر سال را مورد توجه قرار داده و تمام امور را با توجه به راهبردهای ارائه شده توسط ایشان سامان‌دهی کنند.
انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjiyev.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وحید
هرچند نظرات را کلا ارزشی قائل نمی شوید ولی می گویم که گمان نکنید دیگران ابله اند
پیشنهاد این جانب این است به جای واژه ه ی قم نیوز از واز های شهرداری قم نیوز یا پورتال تبلیغاتی شهرداری قم نیوز یا کلا فقط تبلیغات واسه شهرداری نیوز استفاده کنید...