?>?> شناسایی و ثبت‌نام 191 کارگر نمونه در استان قم | قم نیوز
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 1410
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

شناسایی و ثبت‌نام 191 کارگر نمونه در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از شناسایی و ثبت نام 191 نفر کارگر نمونه در استان خبر داد.
شناسایی و ثبت‌نام 191 کارگر نمونه در استان قم
به گزارش قم نیوز، حسن رحمانی اظهار داشت: در راستای ماده ۱۹۵ قانون کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطابق سال‌های گذشته اقدام به شناسایی و معرفی کارگران نمونه استان می‌کند.

وی افزود: هر سال طی سه مرحله کارگران نمونه شناسایی و انتخاب می‌شوند و در مرحله مقدماتی کارگران مخترع، مبتکر و خلاق واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی توسط کارفرما و تایید شوراهای اسلامی یا نماینده کارگران شناسایی و طبق شاخص‌های مربوطه معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: از میان کارگران مرحله مقدماتی تعدادی توسط کمیته علمی و فنی استان به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب شده و طی مراسمی از آنها تقدیر به‌عمل می‌آید.

رحمانی گفت: مرحله نهایی شامل انتخاب کارگر نمونه کشوری است که توسط کمیته علمی و فنی انتخاب کارگران نمونه کشوری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌گیرد.

وی هدف از این کار را تشویق کارگران خلاق و فعال در راستای ترویج بیشتر ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انضباط در کار و ترغیب کارگران به ارتقاء سطح علمی و مهارت شغلی به منظور کاهش وابستگی و استقلال اقتصادی دانست و تصریح کرد: ازجمله شرایط لازم برای شرکت در طرح یاد شده رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، مسئولیت پذیری و داشتن وجدان کاری و رعایت آیین نامه‌های داخلی کارگاه و... است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.znzt23nkvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما