پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 14146
باصدور بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت جامعه اسلامی فرهنگیان قم از ولایتی

قم نيوز : قم نیوز: جامعه اسلامی فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از دکتر علی‌اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
حمایت جامعه اسلامی فرهنگیان قم از ولایتی
 
به گزارش قم نیوز ، در بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان استان قم آمده است: ملت بزرگ و مؤمن جمهوری اسلامی ایران، در آستانه حساس‌ترین زمان یعنی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، نقشه های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهند می کنند.
ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های مختلف یار و یاور نظام جمهوری اسلامی بوده و بار دیگر با حضور شور انگیز خود در پای صندوق های رأی حماسه ای بیادماندنی پدید خواهد آورد، زیرا با این حضور خواسته «مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)» مبنی بر حضور حداکثری جامه عمل خواهد پوشاند و با خلق این حماسه سیاسی هیمنه دشمن قسم خورده را به خاک خواهد مالید و علی رغم تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی، ملت بزرگوار و ولایت‌مدار شایستگی خود و نظام جمهوری اسلامی را به رخ استکبار جهانی خواهید کشید.
در همین راستا جامعه اسلامی فرهنگیان استان قم در بررسی جامع خصوصیات فردی کاندیداهای ریاست جمهوری تأئید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان و برنامه‌ها و سوابق سیاسی اجتماعی‌، فرهنگی، علمی و مدیریت آنان و تیم کاری و اطرافیان این کاندیداها،جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح و نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده و بدینوسیله حمایت قاطعانه خود را از ایشان به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می دارد.
ما بر این باوریم؛ دکتر علی اکبر ولایتی که از یاران دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌باشند و سوابق درخشان سیاسی ، علمی و مدیریتی و فرهنگی ایشان شناخته شده است( در برهه‌ای که مدیریت عالی دستگاه اجرایی کشور نیازمند تدبیر و خردورزی بیش از پیش برای حل چالش‌های داخلی و خارجی است) بهترین گزینه برای این مسئولیت است.
فرهنگیان عزیز با حضور پرشور در روز 24 خرداد، نه تنها با لبیک به ندای رهبری، اعتقاد قلبی و باطنی خود را به ولی امر مسلمین اثبات می کنند، بلکه عزت و عظمت ایران اسلامی را در سایه سار پربرکت ایشان به رخ جهانیان خواهند کشید. بی‌شک با شکوه برگزار شدن این انتخابات، علاوه بر ملت ایران، دل مسلمانان و مستضعفان جهان را شاد خواهد کرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
«جامعه اسلامی فرهنگیان استان قم»
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfvydy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رها
امیدوارم دکترولایت رای بیارن چون واقعا شایسته این مقام هستن.
ای کاش آقای ولایتی مثل اسمش ولایتی بود
دورغ ممنوع!!!!!