سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 15030
مسئول اعزام مبلغین تبلیغات اسلامی قم خبر داد:

اعزام ۱۰۰ مبلغ در ماه رمضان به روستاهای قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اعزام مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ۱۰۰ مبلغ به روستاهای پنج بخش شهر قم اعزام می شوند.
اعزام ۱۰۰ مبلغ در ماه رمضان به روستاهای قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام قاسمعلی گلمحمدی مسئول اعزام مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مبلغین اعزامی به روستاهای قم گفت: 100 مبلغ به روستاهای پنج بخش شهر قم اعزام می شوند که بین بخش های کهک، سفلچگان جعفریه، قنوات و بخش مرکزی تقسیم بندی شده اند.
 
وی اضافه کرد: به جز روستاهایی که روحانی طرح هجرت در آن مستقر است، به ازای هر روستا یک روحانی در نظرگرفته شده است و همه روستاها تحت پوشش قرار گرفته است.
 
مسئول اعزام مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اعزام مبلغین به مساجد سطح شهر قم را منوط به شرایطی دانست وافزود: در سطح شهر قم اگر از سوی هیئت امنای مساجدی که مبلغ ندارد یا امام جماعت آن فعال نیست، از سازمان تبلیغات درخواست مبلغ شود، به آن مبلغ داده می شود.
 
گلمحمدی با اشاره به فعالیت های مبلغین در مساجد اظهار داشت: روحانیون پس از استقرار در مساجد به برگزاری نماز جماعت در سه وعده، بیان احکام و سخنرانی اقدام می کنند و همچنین با توجه به همزمانی طرح تابستان با ماه رمضان برخی مبلغین با برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت این طرح را دنبال می کنند.
 
وی اضافه کرد: دو جلد کتاب ره توشه اوقات فراغت و یک جلد ره توشه ماه رمضان به عنوان خوراک فرهنگی به مبلغین داده شده است.
 
مسئول اعزام مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به استقبال مردم روستاها از طرح اعزام مبلغین گفت: استقبال مردم از اعزام مبلغین بسیار خوب بوده است و اکثر روستاها درخواست اعزام مبلغ را داشته اند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciuuaz.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما