چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 15103
در جشنواره مهاجرانه‌ها:

فیلم «به رنگ زندگی» شایسته تقدیر شد

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» به کارگردانی یکی از هنرمندان فیلم‌ساز قمی با شرکت در جشنواره مهاجرانه‌ها پس از عبور از بخش مسابقه شایسته تقدیر شد.
فیلم «به رنگ زندگی» شایسته تقدیر شد
 به گزارش قم نیوز، داوود جلیلی با ساخت فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» توانست رتبه نخست بخش داستانی جشنواره عمار را به خود اختصاص دهد و به دلیل کیفیت و مهارت در تولید این فیلم به عنوان فیلم برگزیده انجمن سینمای جوانان در جشنواره بام ایران اکران شد.
 
این فیلم اکنون با شرکت در نخستین جشنواره ادبی فرهنگی مهاجرانه‌ها که با محوریت روحیه جهادی و تبیین شاخص‌های شهروند جهادی، مؤمن جهادی و تبیین تفکر جهادی برای اقشار مختلف مردم از 23 آبان ماه سال گذشته آغاز به کار کرده بود مورد تقدیر قرار گرفت.
 
به رنگ زندگی روایتگر یک چشم پزشک است که به طور ناخواسته وارد روستایی شده و مجبور است به تعدادی از افراد روستا که مشکل بینایی دارند کمک کند که در ادامه متوجه می‌شود هر کدام از این افراد دلیل ویژه‌ای برای خوب دیدن دارند که در نهایت چشم پزشک با دختری مواجه می‌شود که روشندل بوده و حافظ قرآن است...
 
آشنایی چشم پزشک با این دختر موجب می‌شود که چشم پزشک با توجه به حرفه‌اش نگاه دیگری به دنیای پیرامونش پیدا کند و...  
 
داوود جلیلی از جمله هنرمندان قمی است که سابقه درخشانی در عرصه فیلم‌سازی داشته و در این راستا می‌شود به تولید پنج فیلم کوتاه داستانی و پنج فیلم مستند اشاره کرد.
 
وی با شرکت در جشنواره‌های گوناگون توانسته جایزه بهترین فیلم بخش (ب) از بیست و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را کسب کرده و از نگاه داوران، عنوان اثر برگزیده در همین جشنواره را به خود اختصاص دهد.
 
جلیلی با شرکت در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های قرآنی توانست جایزه نفر دوم بخش داستانی و جایزه بخش داستانی جشنواره فیلم عمار را به خود اختصاص دهد.
 
وی با تلاش فراوان توانسته است به جشنواره ملل مسلمان در کشور اتریش راه یابد و همچنین در جشنواره فیلم سونی حضور پیدا کند.
 
این هنرمند قمی این بار با فیلم «به رنگ زندگی» در جشنواره مهاجرانه‌ها شرکت کرده و شایسته تقدیر در این جشنواره شده است.
 
فیلم «به رنگ زندگی» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان و نویسندگی مهناز همتیان و تصویربرداری سلمان ابوطالبی به تولید رسید.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjtvev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما