پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 15117
همراه با انگليسي زبانان جهان در ميهماني خدا:

برنامه های کانال ندای اسلام راديو معارف در ماه رمضان اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: كانال نداي اسلام به مناسبت ماه مبارك رمضان ويژه برنامه‌هاي معنوي و جذابي براي انگليسي زبانان را تدارك ديده است.
برنامه های کانال ندای اسلام راديو معارف در ماه رمضان اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي راديو معارف،  از جمله ويژه برنامه‌ «ماه خدا The Month of Allah » با ساختاري تركيبي و با استفاده از كارشناسان متنوع تلاش دارد تا ضمن تحت پوشش قرار دادن مناسبت‌هاي اين ماه، به موضوعات مختلف متناسب با ماه مبارك همچون فوائد روزه، معنويت در اين ماه، نزول قرآن و... بپردازد. اين ويژه برنامه 30 دقيقه اي از آيتم هاي متنوع ديگري نيز برخوردار است.

آيتم داستان‌هاي رمضان، ادعيه هر روز اين ماه، تفسير كوتاه آيات قرآن در باب رمضان و اشعار رمضان از اين موارد است.

كارشناسان اين برنامه حسنين رجبعلي از امريكا، جهاد اسماعيل از كانادا، اسد محمد جعفري از كانادا، و سكالشفر از انگلستان هستند. اين برنامه همه روزه از ساعت 8 براي مدت نيم ساعت از كانال نداي اسلام پحش خواهد شد.

از برنامه‌هاي ديگري كه در كانال نداي اسلام نيز به مناسبت ماه مبارك، به اين موضوع پرداخته‌اند مي‌توان به  برنامه «احكام اسلاميIslamic laws» با كارشناسي حجت الاسلام سوداگر مبلغ اسلامي در كشورهاي انگليسي زبان اشاره كرد. اين برنامه كه به تهيه ‌كنندگي كريمي توليد شده است، در مدت 15 دقيقه احكام متناسب با رمضان و روزه گرفتن را براي شنوندگان بيان مي‌كند. 

در برنامه «گزيده سخنان علماء Ulemas\' Speech » نيز سخنان بزرگاني چون مرحوم آيت الله مشكيني، مرحوم آيت الله بهجت، آيت الله جوادي آملي و ... در باب ماه مبارك و فضائل آن براي شنوندگان پخش و ترجمه مي‌شود. اين برنامه 5 دقيقه‌اي روزهاي فرد از ساعت 11:55 و به تهيه‌كنندگي روح الله عطايي به روي آنتن مي رود.

اعجاز حسين از اسكاتلند  در برنامه «حديث روز Hadith of the Day » با تهيه كنندگي جواد معافي نيز در ايام ماه مبارك براي 10 دقيقه احاديثي از چهارده معصوم عليهم السلام در باب ماه مبارك و روزه براي شنوندگان تشريح مي‌كند. 

برنامه‌هاي «كودكانه Kids Corner » به تهيه كنندگي محمود انصاري و «ايستگاه جواني Youth Station » به تهيه كنندگي ليلي حبيبي راد نيز با اختصاص موضوعات خود به ماه مبارك رمضان به پيشواز اين ماه آمده‌اند. در برنامه «كودكانه» ارسطو، مبلغ ديني از امريكا، موضوع فوائد مادي و معنوي روزه را متناسب با كودكان و نوجوانان بازگو مي‌كند. اسد جعفري نيز در برنامه «ايستگاه»، موضوع آرامش در جوانان را با توجه به حلول ماه مبارك رمضان بررسي مي‌كند. 

در پايان همه روزه در ايام اين ماه سخنراني در موضوعات مختلف متناسب با ماه مبارك از سخنرانان مختلف انگليسي زبان براي مدت 30 دقيقه پخش مي‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر گيرنده‌هاي ديجيتال خانگي (ست تاپ باكس) از طریق سایت اینترنتی www.coiradio.com از قسمت live به صورت زنده پخش می‌شوند. همچنین در قسمت «آرشیو Archive » این برنامه‌ها پس از پخش براي دريافت در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcefz8z.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما