چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 15299
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله مکارم شیرازی فرصت گرانبهایی برای جوانان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم بهره گیری از فرصت‌های ماه مبارک رمضان به ویژه شرکت در جلسات تفسیر قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تاکید کرد.
جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله مکارم شیرازی فرصت گرانبهایی برای جوانان است
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی اظهار کرد: جلسه تفسیر قرآن کریم توسط مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها موهبتی است که همگان می‌بایست از آن بهره کافی را ببرند.
 
وی گفت: گرچه رسانه ملی مباحث این جلسه را پخش می‌کند ولی پوشش رسانه‌ای این جلسه برای کسانی خوب است که در اقصی نقاط کشور حضور دارند و امکان تشرف به این محفل نورانی را ندارند اما کسانی که در قم زندگی می‌کنند، بدانند که حاضرشدن در آن فضای معنوی و ملکوتی و بهره مستقیم از فیوضات این مرجع عظیم الشان فرصت بی‌بدیلی است که نباید به این سادگی از دست داد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از مردم شریف و به خصوص هیئت‌های مذهبی و جوانان خواست که با حضور در این جلسه باشکوه معنوی، جان تشنه خود را سیراب کنند.
 
حجت‌الاسلام اسکندری همچنین برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم توسط علمای گرانقدر در سایر مکان‌ها همچون جلسه تفسیر حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی در مدرسه علمیه حجتیه را فرصت گرانبهایی برای بهره مندی مردم به ویژه جوانان دانست.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdcf10dy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما