پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 15359
دبير اجرايي طرح اوقات فراغت اداره كل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

ايجاد 127 پایگاه اوقات فراغت توسط تبليغات اسلامي قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير اجرايي طرح اوقات فراغت اداره كل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: 127 پایگاه اوقات فراغت از سوی اداره كل تبلیغات اسلامي استان قم در نظر گرفته شده است.
ايجاد 127 پایگاه اوقات فراغت توسط تبليغات اسلامي قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام شيخ مراد حیدری در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: این پایگاه‌ها در دو قالب هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت برای ایام تابستان و اوقات فراغت در سطح استان قم برپا شده است.

وی تصريح کرد: 44 پایگاه آن مربوط به هسته فرهنگی جوان و مابقی بوستان‌های معرفت است که در هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکیه‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن سنین مختلف كودكان، نوجوانان و جوانان در این طرح ادامه داد: هسته‌های فرهنگی جوان سنین 15 تا 25 سال و بوستان‌های معرفت سنین 9 تا 14 سال را زیر پوشش قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام حیدری بیان داشت: از 127 پایگاه موجود 20 پایگاه در اختیار بانوان است و برنامه های مختلفی را برای آنها برگزار می‌کند.

وی پیش بینی کرد: سه هزار نفر در طرح اوقات فراغت اداره كل تبلیغات اسلامي استان قم شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حيدري یادآور شد: برنامه‌های طرح اوقات فراغت پیرامون مباحث قرآنی، عقیدتی، عفاف و حجاب، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که در حاشیه آن برنامه‌های همچون مسابقات مقاله نویسی، اردوهای تفریحی و استخر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان اداره كل تبلیغات اسلامی قم اضافه کرد: 25 پایگاه اوقات فراغت در بخش‌ها، روستاها و توابع استان قم برپا شده است.

حجت‌الاسلام حیدری تصریح کرد: 70 روحانی به عنوان مبلغ و مربی در این طرح حضور دارند و هر پایگاه دارای یک روحانی ثابت است.

به گفته وی طرح هسته فرهنگی جوان در قالب کارگاه‌های علمی و تخصصی برگزار می‌شود تا دانش آموزان بتوانند در خصوص موضوع مطرح شده به تحقیق و مطالعه بپردازند.

دبير اجرايي طرح اوقات فراغت اداره كل تبليغات اسلامي استان قم به این نکته اشاره کرد که این طرح تا پایان مردادماه ادامه دارد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcco1qs.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما