شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 15376
مدیر پورتال جامع اطلاعرسانی حوزههای علمیه خواهران خبر داد:

برگزاری مسابقه وبلاگنویسی قرآنی از سوی حوزههای علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پورتال جامع اطلاعرسانی حوزههای علمیه خواهران از برگزاری مسابقه وبلاگنویسی قرآنی از سوی این حوزههای علمیه در ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری مسابقه وبلاگنویسی قرآنی از سوی حوزههای علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران محمدتقی جلیلی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری مدیریت ارتباطات و دفتر فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران برگزار میشود، گفت: همه خواهرانی که وبلاگ شخصی دارند می توانند با ثبت وبلاگ خود، در این مسابقه شرکت کنند، مشروط به آن که در طول زمان برگزاری مسابقه حداقل پنج پست ثبت کرده باشند.

وی موضوعات مورد قبول برای این پستها را قرآن و عترت برشمرد و با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام بانوان علاقهمند در تمام ردههای سنی آزاد است، اضافه کرد: علاقهمندان به شرکت در این مسابقه میتوانند وبلاگ خود را در پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir ثبت کنند.

مدیر پورتال جامع اطلاعرسانی حوزههای علمیه خواهران زمان شرکت در این مسابقه را ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: زمان اعلام نتایج این مسابقه شانزدهم شهریور برابر با اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خواهد بود و پس از داوری آثار، به 20 نفر از وبلاگنویسان برگزیده، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

وی از وبلاگنویسان حوزههای علمیه خواهران نیز خواست تا با ثبت پستهایی با موضوع قرآن و عترت در این مسابقه شرکت کنند.

جلیلی تصریح کرد: 2هزار وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزههای علمیه خواهران به ثبت رسیده است و این وبلاگها از سوی طلاب، اساتید، مدارس علمیه و مدیریتهای استانی حوزههای علمیه خواهران اداره میشود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb0fb8.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما