سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 15658
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

کمک 6.5 میلیارد ریالی مردم قم به طرح همای رحمت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از کمک 6.5 میلیارد ریالی مردم قم در راستای اجرای طرح ملی همای حرمت خبر داد.
کمک 6.5 میلیارد ریالی مردم قم به طرح همای رحمت
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، علیرضا حاجی ظهیری گفت: طرح ملی همای رحمت هر سال طی مکاتبه با خیرین، داوطلبین، دفاتر مراجع عظام و ائمه جمعه و جماعات، اصناف و کارخانجات شروع می‌شود و هلال احمر با برگزاری جشن گلریزان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مورد نظر خیرین را دریافت می‌کند.
 
وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری کمک‌های خیرین، این کمک‌ها با تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره‌های افطاری در اختیار نیازمندان زیر‌پوشش هلال احمر و پایگاه‌های مساجد در سطح استان قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: امسال نیز با مشارکت 350 نفر از خیران جمعیت و همکاری 293 نفر از داوطلبان و همچنین 47 نفر از پرسنل هلال احمر استان این طرح نسبت به سنوات گذشته از موفقیت چشمگیری برخوردار شد.
 
وی تصریح کرد: در این طرح 15 پایگاه داوطلبی مساجد و سه پایگاه داوطلبی ادارات در سطح استان و خانه‌های داوطلب روستایی قم مشارکت کردند و هلال احمر توانست 8 هزار و 402 سبد کالا به ارزش 4 میلیارد و 980 میلیون ریال را به همت خیرین و داوطلبان تهیه کرده و با حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد نیازمند به نیابت از خیرین اهدا کند.
 
ظهیری با بیان اینکه 2 میلیارد ریال به صورت بن خرید کالا بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: اقلام موجود در سبدهای توزیعی شامل برنج، گوشت، مرغ، حبوبات (عدس، لپه، لوبیا، نخود)، ماکارونی، خرما، لبنیات، رب گوجه، روغن، کنسرو غلات، شکر و ... بود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcevp8z.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما