چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 16289
آیت‌الله علوی گرگانی:

برخی قصد شکستن عمود خیمه ولایت را دارند

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله علوی گرگانی گفت: امروز برخی می‌خواهند عمود خیمه ولایت را بشکنند اما نمی‌دانند که خداوند فرموده ما خودمان حافظ این خیمه هستیم.
برخی قصد شکستن عمود خیمه ولایت را دارند
 به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی که پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کنگره شهدای مخابرات کشور سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت نعمت ولایت، اظهار کرد: دین با ولایت امام علی (ع) کامل شد و نعمت ولایت، اسلام را کامل کرد.
 
مرجع تقلید شیعیان، افزود: برخی می‌گویند که پیامبر (ص) دست امام علی (ع) را بلند نکرد که این گفته صحیح نیست، زیرا هم شیعه و هم اهل سنت این موضوع را مطرح کرده‌اند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز برخی می‌خواهند عمود خیمه ولایت را بشکنند اما نمی‌دانند که خداوند فرموده ما خودمان حافظ این خیمه هستیم.
 
وی افزود: روز مباهله، یکی از بهترین مناسبت‌ها برای اثبات حقانیت شیعه است و آیه تطهیر درباره همین روز نازل شده است، در تاریخ آمده است که وقتی پیامبر عبای خود را از صورت 5 تن آل عبا برداشتند، به قدری نورانی بودند که نصرانی‌ها گفتند شما بر حق هستید و ما دیگر حاضر به مباهله نیستیم.
 
آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: ولایت فقیه نمونه ای از ولایت امیر المومنین (ع) است و باید مطیع و حامی ولایت باشیم و در این راه خدمت کنیم، مزد خدمت به ولایت در خدمت به ولایت بوده و اجر این گروه نزد خداوند زیاد است.
 
وی با اشاره به خاطره از آیت الله مرعشی نجفی، اظهار کرد: شبی آیت الله مرعشی نجفی تا صبح گریه می‌کرد و وقتی از ایشان پرسیدند علت این گریه چیست، گفتند چند دختر و پسر با هم در دریا به شنا رفته‌اند و من نمی‌دانم چگونه جواب خدا را بدهم.
 
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: ولایت و مراجع بدین شکل مراقب ما بودند و هستند و ما نیز باید این مسئله را قدر بدانیم و اسیر هوی و هوس دنیوی نشویم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcf10dy.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما