چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16687
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت در کشور شیعه به معنی خدمت به امام زمان (عج) است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید به سلاح بصیرت مجهز شویم و در امور مختلف با بصیرت عمل کنیم گفت: خدمت در کشور شیعه به معنی خدمت به امام زمان (عج) است و این ارزشی است که نباید دست کم گرفته شود.
خدمت در کشور شیعه به معنی خدمت به امام زمان (عج) است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی که به تازگی از تبلیغ ماه محرم مراجعت کرده است، پیش از ظهر دیروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اینکه چه دلیلی سبب جنایت به شهادت رساندن امام حسین (ع) شده است، باید بررسی شود زیرا اینکه افرادی راضی به کشتن امام خود شوند، بسیار وحشتناک است.
 
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: سیاه کردن در و دیوار و لباس عزا به تن کردن، نشان دهنده این عمل وحشتناک است که از سوی برخی از ابناء بشر صورت گرفته است و با این کار صفحه سیاهی به تاریخ اضافه شد. مسلمانانی که آن امام معصوم (ع) را به شهادت رساندند، فکر می‌کردند که با این کار به بهشت می‌روند و اگر این کار به دست هر کسی جز مسلمانان انجام می‌شد، این قدر جانگداز و دلخراش نبود.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در آن زمان آن قدر تبلیغات منفی بر علیه امام معصوم (ع) صورت گرفته بود که عمر سعد لعنة الله علیه از اینکه نخستین تیرانداز و آغاز کننده جنگ بر علیه اباعبدالله (ع) بود، به خود می‌بالید و افتخار می‌کرد. بر علیه امام علی (ع) نیز تبلیغات زیادی انجام شد و پس از شهادت ایشان در محراب نماز، مردم می‌پرسیدند که مگر ایشان نماز هم می‌خواند و این به دلیل این بود که باطل، چهره خود را نهان کرده بود و خود را حق جلوه می‌داد.
 
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید به سلاح بصیرت مجهز شویم و در امور مختلف با بصیرت عمل کنیم افزود: نباید فریب برخی که خود را به اسلام و رهبر انقلاب منتسب می‌کنند، بخوریم زیرا ایشان خطاهای خود را در سایه انتساب خویش به دیگران، موجه جلوه می‌دهند.
 
مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: علاوه بر حقوقی که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی دریافت می‌کنند، ارزش معنوی خدمات ایشان بسیار ارزشمندتر است و با هیچ مالی جبران نمی‌شود چرا که خدمت در کشور شیعه به معنی خدمت به امام زمان (عج) است و این ارزشی است که نباید دست کم گرفته شود.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdchq-nz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما