دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 16394

همایش هلال جوانی در استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، همایش هلال جوان با حضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران استان ،مدیر عامل وجوانان عضو جمعیت هلال احمر استان قم در سالن همایش علوم پزشکی قم برگزار شد.
همایش هلال جوانی در استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت:یکی از جمعیتهای ملی،انساندوستانه وخیرخواهانه با رویکرد تحقق بسیاری از شعارهای دینی و درخواستهای انسانی و بشری ،جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است و محبوبیت مردمی در سطح جهان دارد ،مخصوصا در قشر آسیب دیده که از فرصتهای خدمتی هلال احمر بهره مند شده اند.
ایشان در ادامه ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان جوانان افزودند:سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بسیار قدرتمند است چرا که دراین سازمان خوشبختانه جوانان عضویت دارند. جوانان  در کشور ما موتور محرکه انقلاب هستند و در همه صحنه های مهم انقلاب نقش جوانان را می بینیم،در خود پیدایش انقلاب جوانها بودند که در مقابل توپ وتانک ایستادند و با شعارهای خود رژیم طاغوت را به زانو در آوردند و پس از انقلاب نیز این جوانان با تکیه بر باورهای اعتقادی توانستند مسئولیت های بسیار سنگینی را بر عهده بگیرند.
در ابتدای این مراسم علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن خیر مقدم به حاضرین ،گزارشی از فعالیتهای معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم را به سمع حاضرین رساند.
در این همایش دو نفر از اعضاء جوانان که دوره های مقدماتی ،تکمیلی وتخصصی امدادرا گذرانده بودند لباس امدادگری جمعیت هلال احمر را بر تن کردند.
لازم به ذکر است :در پایان این مراسم از جوانان برتر این جمعیت تجلیل به عمل آمد
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc01qs.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما