دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 16544
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر قم خبر داد

آماده باش هلال احمر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی هلال احمر قم از آمادگی حداکثری و اعلام آماده باش این سازمان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
آماده باش هلال احمر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش قم نیوز، سید رضا میررضایی، درباره فعالیت سازمان هلال احمر استان اظهار کرد: برای ایام تاسوعا و عاشورا با حضور 85 پزشک، پرستار و امدادگر آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) هستیم.
 
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر قم افزود: در حال حاضر در چهار هیئت بزرگ ثارالله، خادم الرضا، رزمندگان اسلام و فاطمیون را تحت پوشش امدادی قرار داده ایم.
 
وی خاطرنشان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا طبق روال سال‌های قبل در میدان آستانه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمات به عزادران است.
 
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر قم تاکید کرد: در صحن جوادالائمه و بقاع متبرک امامزادگان نیز اکیپ های هلال احمر استقرار دارند.
 
میررضایی تصریح کرد: 7 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه خودرو نجات و 4 دستگاه موتورلانس مجهز برای ارائه خدمات تعبیعه شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر قم درباره وظایف موتورلانس های سازمان هلال احمر تصریح کرد: این موتورهای پیشرفته به صورت گشت در محدوده های تعریف شده در حال گشت زنی هستند و هر حادثه ای را به نزدیک ترین پایگاه خبر می دهند.
 
وی درباره امداد رسانی جاده ای تاکید کرد: در بحث امداد جاده ای، پایگاه امداد و نجات معصومیه و پایگاه امداد و نجات سلفچگان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران تقویت شده اند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjxiev.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما