چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 16902
با شرکت 540 نفر؛

برترین‌های دو همگانی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری مسابقه دو و میدانی همگانی و برترین های این رقابت همراه با تجلیل از آنها خبر داد.
برترین‌های دو همگانی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، علی رضایی، اظهار داشت: بر اساس تقویم سالیانه هیئت دو و میدانی استان قم، برگزاری رقابت های استانی در دو بخش قهرمانی و همگانی را در کنار اعزام های مختلفی که به رقابت های لیگ و قهرمانی کشور داریم، در اولویت قرار داده ایم.
 
وی یادآور شد: هیئت دو و میدانی استان قم در راستای تعامل با سایر نهادها، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم و ناحیه دو این اداره کل یک دوره رقابت دو و میدانی را با حضور چشمگیر علاقمندان به این رشته برگزار کرد.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: برگزاری رقابت های استانی این حسن و خوبی را دارد که مربیان ما می توانند با استعدادهای نهفته دو و میدانی آشنا شد و آنها را برای پرورش اصولی شناسایی کرده و در آینده در مواد مختلف به کار بگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: استقبال بسیار خوبی از این همایش بزرگ دو و میدانی همگانی صورت گرفته بود به طوری که شاهد حضور 540 نفر از علاقمندان به دو و میدانی بودیم و در نهایت به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
 
رضایی عنوان داشت: این همایش در منطقه پر جمعیت شیخ آباد و قلعه کامکار قم در مسیر بلوار سیدالشهداء برگزار شد و جا دارد از عزیزان همدل و همکار در راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و همچنین مدیریت دبیرستان نمونه دولتی فاتحی که هیئت دو و میدانی استان قم را در برگزاری این همایش یاری دادند نیز تقدیر کنیم.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه با اشاره به مراسم پایانی این رقابت همگانی دو و میدانی اظهار داشت: در پایان این همایش و مسابقه به شش نفر برتر و همچنین 13 نفر به قید قرعه هدایایی اهدا شد و در مجموع شاهد برگزاری مراسم خوبی بودیم.
 
وی یادآور شد: نفرات برتر این رقابت ها به ترتیب علیرضا فتاحی، علی میرزایی، مختار قزاقی، سجاد وکیلی، اسماعیل نوبهار و منصور باقری هستند که هدایای خود را با حضور ابوالقاسم اکرمی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم و دیگر مسئولان دریافت کردند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchiwnz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما