چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 17123
دبیر هیئت دو و میدانی قم خبر داد:

راه اندازی پیست تارتان ورزشگاه حیدریان به نفع دو و میدانی قم است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: راه اندازی پیست تارتان ورزشگاه حیدریان بهترین خبر و به نفع دو و میدانی قم خواهد بود.
راه اندازی پیست تارتان ورزشگاه حیدریان به نفع دو و میدانی قم است
به گزارش قم نیوز، علی رضایی، اظهار داشت: رقابت های دو و میدانی قهرمانی استان قم در رده های سنی مختلف و با شرکت مدعیان در سال های اخیر رونق بسیار خوبی به خود گرفته و هر چه سریع تر پیست تارتان دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم راه اندازی شود، کمک به رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی است.
 
وی با ابراز خوشحالی از پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان قم در احداث سریع تر پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم در ادامه، اضافه کرد: برگزاری رقابت های استانی با تلاش عوامل پر تلاش هیئت دو و میدانی قم و تعامل با ارگان هایی که می توانند به موفقیت دو و میدانی قم کمک کنند نظیر انجمن دو و میدانی آموزشگاه های استان قم در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم زمینه جذب بیشتر علاقمندان به دو و میدانی را در مواد و رشته های مختلف فراهم می کند.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به آماده سازی پيست دو و میدانی مجموعه شهيد حيدريان، اظهار داشت: این پیست با توجه به قرار داشتن در مرکز شهر یکی از نیازهاي مهم برای ورزشکاران دو و ميداني قم به شمار می رود.
 
وی با اشاره به اهمیت تجهیز هر چه سریع تر پیست دو و میدانی مجموعه حیدریان قم، تصریح کرد: راه‌اندازي پيست دو و ميداني مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم، بسياري از نيازها و مشكلات ورزشكاران دو و ميداني‌كار استان را برطرف خواهد کرد.
 
رضایی عنوان كرد: امكانات برگزاري تمرين و مسابقه در حال حاضر مهم‌ترين نياز هيئت دووميداني و ورزشكاران اين رشته ورزشي در قم است كه اميدواريم با تجهيز پیست مجموعه ورزشي شهيد حيدريان نيازهاي ورزشكاران اين رشته مرتفع شود.
 
وی افزود: از آغاز سال جاري حضوري مداوم در مسابقات مختلف ليگ و قهرماني كشور داشته‌ايم و ورزشكاران رشته دووميداني در استان قم امسال در تمام‌ مسابقات قهرماني كشور شركت كرده‌اند و توانسته‌اند مقام‌هاي‌ درخور توجهي نيز به ارمغان بیاورند.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان كرد:‌ در صورتي‌ كه پيست دو و ميداني مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم شود، بسياري از مشكلات هيئت دووميداني و ورزشكاران اين رشته برطرف مي‌شود و اميدوارم هر چه زودتر شاهد به بهره‌برداري رسيدن اين پيست باشيم.
 
رضایی تاكيد كرد: در مدتي كه مجموعه ورزشي شهيد حيدريان آماده نبود، با حسن نظر اداره كل ورزش و جوانان استان قم و همكاري صميمانه مسئولان مجموعه ورزشي يادگار امام، پيست مجهز اين مجموعه در اختيار ورزشكاران دو و ميداني قرار داشت.
 
وي بیان داشت: در اين مدت با يك سرويس ميني‌بوس بايد مسافت زياد و طولاني تا مجموعه ورزشي يادگار امام را مي‌پيموديم كه مشكلات زيادي را براي ما به دنبال داشت، اما با بازگشت مجدد تمرينات به مجموعه شهيد حيدريان اين موانع را برطرف مي‌كند.
 
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم در پایان اظهار داشت: سالن بدنسازي مجهزي نيز در مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قرار دارد كه استفاده از آن مي‌تواند به آماده‌سازي بیش از پیش دو و ميداني‌كاران قم برای حضور موفق در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور کمک زیادی كند.
 
گفتنی است: پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم توسط شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان در دست احداث است و به زودی آماده بهره برداری می شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdsf0f.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما