شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 19210

برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی ظرفیت بالایی در آشنایی بیشتر مردم با صنایع دستی قم و دیگر شهرهای کشور دارد.
برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ضروری است
به گزارش قم نیوز، ˈسید مهدی نصر اصفهانیˈ روز شنبه درگفت و گویی افزود: دراین نمایشگاه ها می توان فرصت مناسبی را برای فعالان در این زمینه ایجاد کند تا به معرفی آثار و صنایع دستی خود و شهر خود بپردازند.
 
وی با اشاره به جذابیت صنایع دستی برای مردم افزود: با ارائه آثار صنایع دستی می توان زمینه های ارتقای کیفی، خلاقیت و فروش محصولات را فراهم کرد.
 
وی دسترسی بیشتر مردم به تولیدات صنایع دستی را عامل مهمی در تبیین فرهنگ خرید صنایع دستی و استفاده بیشتر از آنها عنوان کرد و افزود: در این زمینه برگزاری نمایشگاه های متعددی در دستور کار قرار گرفته است.
 
نصر در ادامه به برگزاری جشنواره میوه های آسمانی و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی کشور درقم اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در 90 غرفه به نمایش سوغات و صنایع دستی استان های مختلف پرداخته است.
 
وی ادامه داد: استان ها و شهرهایی چون فارس، بندر ترکمن، یزد، کرمانشاه و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند و صنایع دستی و سوغات این شهرها در معرض دید عموم قرار دارد.
 
نصر بیان داشت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی کشور در قم تا 22 بهمن ماه پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccxiqs.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما