يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 19473
تا 30 بهمن ماه جاری

تخفیف عوارض ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری قم تمدید شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اداره درآمد شهرداری قم از تمدید تخفیف 20 درصدی عوارض ساختمانی و 15 درصدی جرایم ناشی از آراء کمیسیون ماده 100 شهرداری قم تا سی‌ام بهمن ماه جاری خبر داد.
تخفیف عوارض ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری قم تمدید شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی تقی‌زاده قمی با اشاره به تصمیمات صورت گرفته در زمینه پرداخت عوارضات ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده صد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم با توجه به پیشنهاد شهرداری قم تخفیفاتی را به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس افراد و مودیان در زمینه پرداخت عوارض ساختمانی، مشایی و بهای خدمات به صورت نقدی، از ۲۰ درصد تخفیف و در زمینه جرایم کمیسیون ماده صد از ۱۵ درصد تخفیف در ایام دهه فجر بهره‌مند می‌شدند.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم از تمدید ارائه تخفیف عوارض به همشهریان خبر داد و افزود: با توجه به استقبال مردم و ازدحام جمعیتی که در روزهای آخر صورت گرفته بود، شورای اسلامی شهر با پیشنهاد شهردار قم و در راستای مساعدت همشهریان ارائه این تخفیف‌ها را تا سی‌ام بهمن ماه سال‌جاری تمدید کرد.

وی یادآور شد:‌ ارائه این تخفیف‌ها به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و ماه ربیع‌الاول صورت می‌گیرد و بر اساس تاکید شورای اسلامی شهر قم به هیچ عنوان دیگر تمدید نمی‌شود.

تقی‌زاده از همشهریان خواست تا در ایام ابتدایی هفته برای پرداخت عوارض مراجعه کنند و کار را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند چراکه در صورت موکول کردن به روزهای پایانی هفته متضرر می‌شوند و این بهره‌مندی از این تخفیف‌ها را از دست می‌دهند.

وی یادآور شد: افراد برای بهره‌مندی از تخفیف‌های عوارض و جرایم می‌توانند به شهرداری مناطق هشت‌گانه مراجعه کرده و نسبت به پرداخت عوارض و استفاده حداکثری از آن خود اقدام کنند تا مشمول افزایش عوارض در سال ۹۳ نشوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdso0f.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما