يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 19264
استاندار قم:

اجرای پروژه مسکن مهر قم براساس برنامه ریزی علمی نبوده است

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم گفت: مسکن مهر یکی از پروژه‌هایی که بر اساس اصول و برنامه ریزی غلط اجرائی شده و برخی از مردم از وضعیت اجرائی این پروژه راضی نیستند.
اجرای پروژه مسکن مهر قم براساس برنامه ریزی علمی نبوده است
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش ظهر امروز در مراسم افتتاح ۲۸۷ پروژه استانی با اشاره به رحلت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: همه مردم و مسئولان قم مدیون محبت‌های کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) هستند.

استاندار قم افزود: برای افتتاح پروژه‌ها عمرانی، خدماتی و فرهنگی مسئولان و مردم زحمات زیادی را متحمل شده‌اند اما در این میان باید زحمات شهدا و امام خمینی (ره) را فراموش نکنیم و از زحمات آن ها تشکر کنیم.

وی با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در زمان انقلاب تمامی مسئولان در حال رقابت برای پیشرفت و آبادانی کشور بودند و همه در تلاش بودند تا از دیگری سبقت بگیرند.

حجت الاسلام صالحی منش خاطر نشان کرد: مردم دز ۳۵ سال گذشته مردم منتظر این بودند که ببییند امام خمینی (ره) از آنان چه چیزی را تقاضا می‌کند تا به گوش چشم آن را اجرا کنند و همین اطاعت مردم از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سبب سرنگونی حکومت طاغوتی شد.

استاندار قم با اشاره به همدلی و همراهی مردم با امام خمینی (ره) عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حکومت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که از هدف از تشکیل آن وحدت میان جوامع ایرانی و اسلامی بود.

وی تصریح کرد: با یکصدا شدن و همراهی مردم عظمت و شکوه ایران جهانیان را حیرت زد و انگشت به دهان کرد و همین امر سبب رشد و پایداری حکومت اسلامی و ایرانی نظام شد.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به اففتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی اظهار کرد: پروژه‌ها باید براساس برنامه پنج ساله توسعه و با نظم و دقت خاص اجرائی شود.

استاندار قم افزود: متاسفانه در برخی از پروژه‌ها به دلیل ناهماهنگی و عدم دور اندیشی برخی از مسئولان پروژه‌ها در وضعیت مناسبی نیستند که یکی از پروژه‌های مهم در کشور مسکن مهر است.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در کشور عنوان کرد: مسکن مهر یکی از پروژه‌های که بر اساس اصول و برنامه ریزی غلط اجرائی شده و برخی از مردم از وضعیت اجرائی این پروژه راضی نیستند و از آن گله می‌کنند.

حجت الاسلام صالحی منش خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات دولت تدبیر و امید، هدمند سازی یارانه است که این هدمندی باید براساس برنامه ریزی و دقت کافی بررسی و اجرائی شود.

استاندار قم با اشاره به جهاد مسئولان برای رشد و آبادانی ایران عنوان کرد: برای خدمت و آبادانی کشور طبق سخن مقام معظم رهبری تمامی مسئولان و مردم برای آبادانی کشور باید کوشش کنند.

وی تصریج کرد: با صلاح علم و اندیشه همت و شکوه ایران زمین را به گوش جهانیان می‌رسانیم زیرا این بهترین وسیله برای مقابله با دشمنان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba5b8.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما