چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 19344
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

برپایی نمایشگاه عرضه کتاب با تخفیف 50 درصدی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برپایی نمایشگاه عرضه کتاب در بخش‌های مختلف استان خبر داد.
برپایی نمایشگاه عرضه کتاب با تخفیف 50 درصدی در قم
به گزارش قم نیوز، حسین محمودی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش مطالعه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نمایشگاه عرضه کتاب در بخش‌های جعفریه و سلفچگان برپا شد.
 
وی به دایر بودن این نمایشگاه‌ها تا 30 بهمن اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها، کتاب‌هایی در موضوعات متنوع دینی، قرآن و ادعیه، زندگی‌نامه و معارف اهل‌بیت (ع)، ادبیات و داستان، کودک و نوجوان، مباحث خانواده، آموزشی، روان‌شناسی، پزشکی و تاریخ و ... در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تخفیف 50 درصدی این کتاب‌ها اظهار کرد: این تخفیف توسط یارانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تامین می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه صبح فردا در بخش دستجرد افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی مسئولان، حضور پرشور عموم مردم به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان را در محل نمایشگاه‌ها شاهد باشیم.
 
گفتنی است، این نمایشگاه‌ها با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امام جمعه بخش مربوطه، بخشدار و دیگر مسئولان محلی در مسجد جامع بخش‌های جعفریه و سلفچگان افتتاح شده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcayen6.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما