چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 19173
استاندار قم:

نشریات و روزنامه های قمی باید در تراز اول مطبوعات کشور باشند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: نشریات و روزنامه های قمی باید در تراز اول مطبوعات کشور باشند.
نشریات و روزنامه های قمی باید در تراز اول مطبوعات کشور باشند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در دیدار اعضای خانه مطبوعات قم بر تاثیر رسانه در ارتقای جایگاه استان تاکید کرد.
 
استاندار قم با بیان اینکه رسانه ها با ارائه ی راهکارها و پیشنهادات سازنده و انعکاس نیازها، خواسته ها و مشکلات مردم، مسئولین را نسبت به انجام بهتر وظایف خود آگاه می کنند گفت: رسالت اصحاب رسانه بیان واقعیات بدون در نظر گرفتن گرایشات خبری و گروهی است.
 
وی با اشاره به جایگاه خاص استان قم به عنوان الگوی فرهنگ در کشور گفت: نشریات و روزنامه های قمی می بایستی با ارتقاء کیفی و استفاده از اساتید برتر در راستای آموزش خبرنگاران در تراز اول مطبوعات کشور قرار بگیرند.
 
وی با بیان اینکه قم شهری با سرمایه های ویژه علمی و دینی است خاطرنشان کرد: مطبوعات استان در راستای رشد و تعالی باید بر جذابیت، کیفیت و تنوع متون متمرکز بوده و در این زمینه از ظرفیت ویژه اساتید برتر حوزه و دانشگاه استفاده کنند.
 
صالحی منش در خصوص نیاز خانه مطبوعات استان به مکان دائمی جهت استقرار دائمی اعضاء که از دغدغه های اصلی این قشر فرهنگ ساز در جامعه است گفت: با وجود مشکلات متعدد در بحث اعتبارات مالی در کشور این مسئله را در اولویت قرار خواهیم داد و آن را به صورت ویژه پیگیری می کنیم.
 
اعضای خانه مطبوعات استان قم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت خانه ی مطبوعات استان، به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در ارتباط با توسعه رسانه در استان پرداختند و مشکلات این جامعه فرهنگی را با استاندار جدید قم در میان گذاشتند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcae6n6.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما