شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 1963
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

مبلغان‌ در ایام تبلیغ هوشیار و بیدار باشند

قم نيوز : قمر نیوز: رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: فضای امروز جهان اسلام همانند زمان علمیات والفجر 8 و کربلای 5 است و مبلغان باید بدانند امروز زمان خواب نیست و باید هوشیارتر از قبل فعالیت داشته باشند.
مبلغان‌ در ایام تبلیغ هوشیار و بیدار باشند
به گزارش قم نیوز، محمدباقر خرمشاد در گردهمایی مبلغین و مداحان اعزامی به خارج از کشور در قم اظهار کرد: مبلغان در شرایطی تبلیغات در محرم ۱۴۳۲را آغاز می‌کنند که جهان اسلام یکپارچه ندای اسلام‌خواهی را سر می‌دهد.

وی ادامه داد: زمانی حرف‌ها و سخنان انقلاب اسلامی ایران برای بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام سنگین و غیر‌قابل هضم بود، ولی امروز به برکت اسلام و آزاد‌اندیشی ملت‌های مسلمان جهان اسلام اهم از دولت‌ها و ملت به حرف‌های ما گوش می‌دهند و شما موظف به ترویج و تبلیغ آموزه‌های اسلام و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) خواهید بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنرانی خود در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به خیزش‌های اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی را با همبستگی کشورهای مسلمان به مقاومت اسلامی در مقابل نظام فاسد بین‌الملل و استکبار جهانی تبدیل کنیم.

خرمشاد تصریح کرد: در این مقطع تبلیغی باید نگذاریم آمریکا تحولات منطقه را به نفع خود رقم بزند و بیداری اسلامی را به نام خود به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شور و انگیزه بیداری اسلامی همیشه در بین مسلمین بیدار و باقی بماند، تصریح کرد: امروز بیانات و منویات مقام معظم رهبری راه‌گشا و گره‌گشای مشکلات مسلمان جهان و رهایی بخش آنان از یوغ استبداد است باید این بیانات اشاعه پیدا کند و مبلغان به عنوان پرچمدار این نهضت باید نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.in6k49noe5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما