پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 19656

ایثار قم به مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر اعزام شد

قم نيوز : قم نيوز:‌ تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم به مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور اعزام شد.
ایثار قم به مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر اعزام شد
به گزارش قم نيوز، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با پایان چهار مرحله رقابت های حساس و نفس گیر در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش را به پایان رساند و راهی شهر میزبان مرحله نهایی این پیکاره یعنی اصفهان شد.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مراحل مقدماتی را که به ترتیب در ماه های مرداد، مهر، آذر و دی ماه به میزبانی شهرهای زنجان، آمل، اراک و قم به انجام رسید با موفقیت سپری کرده و در حال حاضر یکی از تیم های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور به شمار می رود.

این تیم در مرحله مقدماتی بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرد و در حالی که یکی از تیم های حاضر در گروه دوم بود توانست با کسب رتبه نخست و عنوان صدرنشینی بالاتر از رقبای سرسختی همچون هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری آمل به مرحله نهایی برسد.

این در شرایطی است که در فصل جاری سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور هفت تیم در مرحله مقدماتی با یکدیگر پیکار کردند، در حالی که سه تیم در گروه نخست و چهار تیم در گروه دوم با یکدیگر به رقابت پردختند و تیم ایثار قم توانست از گروه چهار تیمی به عنوان صدرنشین و قهرمان مرحله مقدماتی به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور راه یابد.

البته به جز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم سایر تیم های مرحله مقدماتی در مرحله پلی آف فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور حضور یافتند و از بین آنها سه تیم به همراه ایثار قم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را به دست آوردند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به سبب اینکه در مرحله مقدماتی قهرمانی گروه دوم را به نام خود به ثبت رساند و با توجه به اینکه گروه اول تیم چهارم نداشت از حضور در مرحله پلی آف معاف شد و به صورت مستقیم جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کرد.

از سوی دیگر با انجام بازی های مرحله پلی آف سه تیم هیئت مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان و داداشی کهریزک نیز مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کرده اند و به همراه ایثار از هفته آینده برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله نهایی با یکدیگر مسابقه می دهند.

بازی های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه به میزبانی باشگاه پیام ارتباطات اصفهان برگزار می شود و این تیم از ایثار قم، داداشی کهریزک و هیئت مرکزی پذیرایی خواهد کرد و به همین منظور تیم ایثار قم امروز به اردوی خود در جزیره کیش پایان داد و مستقیما راهی اصفهان میزبان مرحله نهایی شد تا بعد از استراحت در روز جمعه دوم اسفند و تمرین روز شنبه، از چهارم اسفند در مرحله نهایی با حریفان خود رقابت کند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcg339q.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما