سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 2104
در آغاز دور برگشت؛

هندبالیست‌های مهتاب قم میزبان دانشگاه آزاد یزد شدند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم هندبال مهتاب قم از جدال این تیم با دانشگاه آزاد یزد در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
هندبالیست‌های مهتاب قم میزبان دانشگاه آزاد یزد شدند
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی امروز اظهار کرد: مهتاب قم بخت خود را برای صعود به لیگ برتر هندبال می‌آزماید و در این راه با امید به کسب چهارمین پیروزی متوالی مقابل تیم دانشگاه آزاد یزد قرار خواهد گرفت.

وی که در حال حاضر ریاست هیئت هندبال استان قم را نیز بر عهده دارد، افزود: تیم هندبال مهتاب قم با تمام توان و حمایت کامل برای صعود به لیگ برتر بخت خود را در مرحله نهایی پیکارهای هندبال زیرگروه باشگاه‌های برتر کشور برابر حریفان می‌آزماید.

سرپرست تیم هندبال مهتاب قم تصریح کرد: از اینکه هندبال قم در دو سه ماه اخیر روزهای بسیار خوب و پر‌خاطره‌ای را سپری می‌کند، بسیار خرسندم زیرا در هر دو بخش بانوان و آقایان توانایی و قابلیت حضور نمایندگان قم در لیگ برتر وجود دارد.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر بالاترین سطح رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌های کشور است و هر استانی تلاش می‌کند در این سطح دارای نماینده‌ای قوی باشد و طبیعی است که در هیئت هندبال قم تلاش زیادی‌ انجام داده‌ایم تا این مهم به بهترین شکل ممکن محقق شود.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: تیم هندبال مردان مهتاب قم بعد از حضور موفق در مرحله رفت پیکارهای هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، در آغاز دور برگشت مسابقات برای کسب جواز صعود به مسابقات مرحله دوم با دانشگاه آزاد یزد مسابقه می‌دهد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم اتخاذ شده از سوی فدراسیون هندبال کشورمان، پیکارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول مردان هندبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم حاضر در این مرحله از روز هجدهم آذر ماه آغاز می‌شود.

طباطبایی اظهار کرد: از جمع‌ ۱۲ تیم حاضر در مرحله مقدماتی مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شش تیم به مرحله دوم یا این مسابقات صعود می‌کنند و در دو گروه تقسیم‌بندی خواهند شد که بر اساس آن بازی‌ها به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا چهار تیم به نیمه‌نهایی صعود کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم‌ هندبال مردان مهتاب قم که به همراه تیم‌های ب.آ جهرم، دانشگاه آزاد یزد و سایپا کاشان در گروه دوم مرحله مقدماتی جای گرفته است، بعد از کسب سه پیروزی متوالی مقابل رقبای خود، در آغاز دور برگشت مرحله گروهی روز هجدهم آذر ماه در سالن حیدریان قم میزبان تیم هندبال دانشگاه آزاد یزد خواهد بود.

رئیس هیئت هندبال استان قم همچنین به برنامه دو بازی دیگر این تیم در گروه دوم مسابقات مرحله مقدماتی هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: در این گروه باید دو بازی حساس خارج از خانه مقابل نمایندگان کاشان و جهرم بازی کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.uarct1az5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما