دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 4101
سرپرست تیم هندبال مهتاب قم:

در مرحله نهایی هندبال دسته اول قدرتمند حاضر می‌شویم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم هندبال مهتاب قم گفت: تیم ما از هر نظر برای دیدارهای مرحله نهایی در راه صعود به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور آماده است.
در مرحله نهایی هندبال دسته اول قدرتمند حاضر می‌شویم
به گزارش قم نیوز، سیدعلیرضا طباطبایی بیان کرد: در آستانه برگزاری دیدارهای مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، هندبالیست‌های قمی با حضور منظم در تمرینات آماده رقابت با حریفان حاضر در این مرحله هستند.

وی ادامه داد: تیم ما که این روزها زیر نظر کادر فنی، خود را برای حضوری موفق در بازی‌های مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، مصطفی داوری عضو سابق تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان از تیم‌های قدر حاضر در لیگ برتر هندبال را نیز جذب کرده است.

سرپرست تیم هندبال مهتاب قم افزود: این هندبالیست یکی از تنها نفرات و بازیکنان غیر بومی است که در ترکیب تیم هندبال مهتاب قم قرار دارد و این در حالی است که یکی دو هندبالیست غیر بومی دیگر نیز در تمرینات حضور یافتند اما شرایط جذب آنها فراهم نشد.

وی یادآور شد: نفرات بسیار خوبی در ترکیب تیم هندبال مهتاب قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور دارند که در مرحله گروهی رقابت‌ها در جدال با سه تیم مدعی نمایش بسیار خوب و قابل قبولی در ترکیب تیم مهتاب داشتند.

سرپرست تیم هندبال مهتاب قم با بیان اینکه تمرینات این تیم به صورت منظم همه روزه زیر نظر کادر فنی و با حضور پرانگیزه بازیکنان در حال برگزاری است، تصریح کرد: این تیم خود را برای حضوری موفق در مسابقات مرحله پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور و صعود به لیگ برتر آماده می‌کند.

وی با اشاره به زمان برگزاری دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور تاکید کرد: این دور از مسابقات در مرحله نهایی از بیست و دوم تا بیست و نهم بهمن ماه جاری به میزبانی هیئت هندبال آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

طباطبایی بیان داشت: در این مرحله از مسابقات بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد که دو تیم برتر این مرحله که به مدت یک هفته برگزار می‌شود، در پایان به رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده صعود می‌کند تا در نهایت دو تیم برتر لیگ دسته اول برای حضور در لیگ برتر مشخص شوند.

وی افزود: در کنار تیم هندبال مهتاب قم، تیم‌های هندبال نماینده گچساران، تبریز، جهرم، لارستان و خراسان رضوی در مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال کشور برای صعود به پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

سرپرست تیم هندبال هندبال قم با اشاره به نتایج این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل یادآور شد: مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در سه گروه به انجام رسید که تیم مهتاب قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با سه حریف دیگر برای صعود به مرحله نهایی مسابقه داد و در نهایت به عنوان تیم سرگروه به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

انتهای پیام/۱09
https://qomnews.ir/vdch.vnkt23nzzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما