يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 21386
معاون استاندار قم:

استان قم آمادگی لازم برای ثبت نام متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها را دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم گفت: از ۲۰ فروردین ثبت نام برای هدفمندی یارانه های در استان قم انجام می شود واستان قم آمادگی لازم برای ثبت نام متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها را دارد.
استان قم آمادگی لازم برای ثبت نام متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها را دارد
به گزارش قم نیوز، سید مجید رضوی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به اینکه در بحث اعتبارات هزینه ای ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است اظهار کرد: بیش از ۳۳ میلیارد تومان حقوق و مزایا در سال گذشته برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ میلیارد تومان برای هزینه های سال ۹۳ برآورد شده است عنوان کرد: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای شهر قم بسیار گره گشا بود و ۲ برابر اعتبارات استانی اعتبارات دریافت کردیم.

معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم افزود: ۳۴ میلیارد برای دستگاه های ذی ربط در نظر گرفته شده است و ۲۵ میلیارد تومان نیز در پایان سال برای هزینه آب استانداری قم هزینه دریافت کرده است.

رضوی تصریح کرد: باید دوین مختلف از جمله آب و برق و گاز توسط موافقت نامه های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد زیرا دیوان محاسبات کنترل لازم را ابه عمل می آورد.

وی با اشاره به اینکه رشد اعتبارات در سال گذشته بسیار مشهود بوده است خاطر نشان کرد: از ۲۰ فروردین ثبت نام برای هدفمندی یارانه های در استان قم انجام می شود و ۷ دستور عمل برای این ثبت نام به استان قم ابلاغ شده است.

رضوی با اشاره به اینکه باید توجیه رسانه برای دریافت یارانه ها در سطح استان قم انجام شود خاطر نشان کرد: باید تمامی دستگاه های اجرای استان برای اجرایی این برنامه همکاری لازم را داشته باشند.

وی نظارت بر بازار استان قم را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: باید دستگاه های ذی ربط اهتمام ویژه خود را در این زمینه انجام دهند زیرا هدف مندی یارانه ها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در سطح کشور دنبال می شود و این موضوع می تواند سبب تحقق منویات مقام معظم رهبری شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmte8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما