يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 22496

افشید قم میزبان مسابقات فوتبال نوجوانان کشور می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال افشید قم از نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی میزبان مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور می‌شود.
افشید قم میزبان مسابقات فوتبال نوجوانان کشور می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرحله پایانی مسابقات فوتبال نوجوانان کشور که حکم انتخابی لیگ بر‌تر نوجوانان کشور را دارد از روز سه شنبه نهم اردیبهشت در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم آغاز می‌شود.

تیم فوتبال افشید قم به عنوان تنها نماینده صعود کننده از قم به دور پایانی رقابت‌ها میزبانی این مرحله را بر عهده گرفته تا از امتیاز میزبانی برای افزایش بخت صعود خود بهره‌مند شود.

افشید قم در این مرحله با تیم‌های جنوب اهواز، پیام شیراز و شهرداری مهاباد همگروه است و برای صعود به لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور باید در بین ۴ تیم حاضر در گروه به مقام نخست برسد.

بر این اساس مسابقات دور نهایی به صورت دوره‌ای و تک بازی از روز سه شنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز و روز پنج شنبه این هفته به پایان می‌رسد.

افشید که در دور نخست در قم به مصاف حریفان رفت در پایان این مرحله پس از تیم استقلال تهران و بالا‌تر از سفیر گفتمان قم، آبی پوشان اراک و چیچکلو اسلامشهر در رده دوم جدول قرار گرفت و به دور دوم صعود کرد.

ترکیب تیم فوتبال نوجوانان افشید را در این مسابقات سعید احمدی، حسن عزیزی، امیرحسین خسروانی، عرفان محمدی منش، محمدحسن صادقی، امین عبدی، محسن خزائی، محمد متین بابا احمدی، ابوالفضل برجی، حسین حیدری، منصور باقری، میلاد الیاسی، امیرحسین توکلیان، رحیم نصرتی، میثم نصیری، حسین شاهی فرد، امیر خلیلی‌زاده، سید امیرحسین حسینی، علی اکبر رضایی، علی نفریه، علیرضا زالی و محمد جواد مرادی به عنوان بازیکن تشکیل می‌دهند.

در کادر فنی تیم فوتبال افشید محمد جعفری به عنوان سرمربی، رسول آریان‌پور به عنوان مربی، مجتبی کنعانی به عنوان کمک مربی، علی ضیایی کیا به عنوان کمک مربی، سید محمدرضا یاسری به عنوان کمک مربی و موسی محمدی به عنوان سرپرست حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce0qi.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما