پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 22942
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

ارسال لیست اینترنتی حق بیمه کارفرمایان در شعب تامین اجتماعی قم عملیاتی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: با آغاز اجرای طرح ارسال لیست اینترنتی حق بیمه کارفرمایان در شعبه دو قم، ارسال لیست اینترنتی حق بیمه توسط کارفرمایان در کلیه شعب تامین اجتماعی قم عملیاتی شد
ارسال لیست اینترنتی حق بیمه کارفرمایان در شعب تامین اجتماعی قم عملیاتی شد
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه در آیین آغاز اجرای این طرح در شعبه دو قم افزود: دریافت اینترنتی لیست حق بیمه یکی از گام های مهم و اساسی حرکت به سوی تحقق تامین اجتماعی الکترونیک است.

وی بیان کرد: در این طرح، کارفرمایان می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی از طریق اینترنت نسبت به ارسال لیست حقوق و دستمزد و حق بیمه کارگران خود اقدام کنند.

موسوی با اشاره به مراحل انجام این طرح خاطرنشان کرد: کافرمایان متقاضی بهره مندی از این طرح باید ضمن مراجعه، تکمیل فرم تقاضا، امضا و تحویل فرم ˈ تعهدنامه ارسال لیست حقوق و دستمزد از طریق اینترنت ˈ، نسبت به تسلیم مدارک شناسایی کارفرمایی خود مطابق بخشنامه شماره ۱۹ جدید درآمد به همراه کپی تصاویر شناسنامه و کارت ملی به شعب تامین اجتماعی استان قم اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که کارگاه دارای چندین کارفرما باشد باید فرم تعهدنامه توسط همه کارفرمایان مزبور تکمیل، تایید و امضا شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم صرفه جویی در وقت، عدم مراجعه کارفرما به شعب تامین اجتماعی و امکان ارسال لیست حق بیمه در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.
وی به کارفرمایان توصیه کرد برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود به شعب تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و در حفظ و نگهداری رمز نهایت دقت را بعمل آورند و از در اختیار قرار دادن رمز عبور به دیگران خودداری کنند.

موسوی تصریح کرد: کارفرمایان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل تامین اجتماعی قم به نشانی www.edarekolqom.sso.ir مراجعه و فایل پی دی اف راهنمای طرح را دریافت و با چگونگی اتصال به سایت سامانه اجرای طرح آشنا شوند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcir3ar.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر
به نظرمن تامین اجتماعی بایدافرادی راکه کارفرمایان بیمه انهاراردنمیکندتنبیه کندمثلاحق بیمه بیشترازکارفرمایان بگیرندتاحق کسی پایمال نشود.ممنون ازاطلاع رسانیتان