چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 23210

صبای قم در سبزوار به مصاف ثامن‌الحجج می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در هفته پایانی لیگ بر‌تر هندبال کشور در سبزوار به مصاف تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار می‌رود.
صبای قم در سبزوار به مصاف ثامن‌الحجج می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و دوم مسابقات هندبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری چند مسابقه برگزار می‌شود که طی آن تیم‌های هندبال صبای قم و ثامن الحجج سبزوار برابر هم قرار می‌گیرند.

تیم هندبال صبای قم که در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد در حالی عصر فردا به مصاف تیم صدرنشین لیگ بر‌تر هندبال به میدان می‌رود که روی کاغذ شانس زیادی برای کسب امتیاز از این مسابقه ندارد و کسب هر نتیجه‌ای برای صبا، سبب تغییر رتبه این تیم در جدول نمی‌شود.

ثامن الحجج سبزوار نیز پیش از این قهرمانی خود را در مسابقات لیگ بر‌تر هندبال مسجل کرده و در ترکیب این تیم تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی هندبال کشورمان حضور دارند.

بازی گذشته تیم هندبال صبای قم در قم و برابر تیم هپکوی اراک برگزار شد که در آن مسابقه صبا با وجود پیروزی ۱۵ بر ۱۲ در نیمه نخست، در ‌‌نهایت بازی را به اراکی‌ها واگذار کرد.

آخرین مسابقه خارج از خانه صبا نیز در اصفهان برابر نیک اندیش شهرداری اصفهان برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند.

در جدول رده بندی تیم صبای قم صاحب ۲ پیروزی، ۲ تساوی در کارنامه دارد و در سایر بازی‌های خود شکست خورده و با ۶ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار گرفته است در حالی که پیش از این تیم انتهای جدولی کاسپین قزوین به دسته اول سقوط کرده است.

مسابقات این فصل لیگ بر‌تر هندبال با حضور ۱۲ تیم آغاز شد اما در میانه راه، ۲ تیم از حضور در مسابقات انصراف دادند و به صورت خودکار راهی دسته اول شدند و سومین و آخرین تیم سقوط کننده نیز تیم دهم جدول لیگ بر‌تر هندبال یعنی کاسپین قزوین بود.

دیدار تشریفاتی تیم‌های هندبال ثامن الحجج سبزوار و صبای قم در چارچوب هفته پااینی لیگ بر‌تر هندبال از ساعت ۱۶ فردا پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت در سبزوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvini.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما