جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 23333

شکست تیم هندبال صبای قم برابر ثامن الحجج سبزوار

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در دیدار خود برابر ثامن الحجج سبزوار در هفته پایانی لیگ بر‌تر هندبال کشور مغلوب شد و به کار خود در لیگ برتر هندبال خاتمه داد.
شکست تیم هندبال صبای قم برابر ثامن الحجج سبزوار
به گزارش قم نیوز، مسابقات لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور امروز به ایستگاه پایانی خود رسید که در یکی از بازی‌ها تیم هندبال صبای قم در سبزوار میهمان تیم ثامن الحجج این شهر بود و در پایان برابر این تیم شکست خورد.

در این مسابقه تیم هندبال صبای قم با وجود بازی برابر ۴۰۰۰ تماشاگر میزبان بازی خوبی انجام داد اما برابر حریف قدرتمند خود که از بازیکنان اصلی تیم ملی هندبال کشورمان سود می برد با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ مغلوب شد.

صبای قم در این مسابقه با ترکیب علیرضا اعظم، حسین یزدانی، رسول روحانی فرد، میثم نظری، مهرداد مهیار، مهدی خوش قدم، رضا سفیدگر، سید ابوالفضل نوابی، سید ابوالفضل گلپر، میلاد مشکاتی، محسن ولیان، مسلم طاهری، مهران بیدخام، رضا قاسمیان و هادی طاهری با هدایت سید ناصر فلسفی به میدان رفت.

فراس احمد بازیکن سوریه‌ای تیم هندبال صبای قم در بازی امروز در ترکیب صبا حضور نداشت و گفته می‌شود وی به دلیل پایان قراردادش با صبا، این تیم را ترک کرده و با صبا به سبزوار سفر نکرد.

تیم ثامن الحجج سبزوار در صدر جدول رده بندی لیگ بر‌تر ایستاده و پیش از این بازی قهرمانی خود را در این مسابقات مسجل کرده بود و ضمن اینکه این مسابقه برای تیم صبای قم تشریفاتی بود و هر نتیجه‌ای در آن تاثیری در رتبه دو تیم در جدول نداشت.

مسابقه رفت دو تیم در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با پیروزی سبزواری همراه بود ضمن اینکه صبا هفته گذشته در دیداری خانگی برابر هپکوی اراک مغلوب شده بود.

بدین ترتیب تیم هندبال صبای قم در پایان هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر هندبال با ۲ پیروزی، ۲ تساوی و با شکست در سایر مسابقات، با کار خود در لیگ بر‌تر هندبال پایان داد و موفق شد در نخستین حضور خود در بالا‌ترین سطح هندبال کشور در لیگ بر‌تر باقی بماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdss0x.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما