سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 24056

آغاز اجرای طرح "بیت‌الشهید" در سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز:شهردار قم گفت: طرح "بیت الشهید" توسط شهرداری قم در سطح شهر برای زمینه سازی فضای فرهنگی و انقلابی آغاز شد.
آغاز اجرای طرح "بیت‌الشهید" در سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم محمد دلبری با بیان اینکه در این طرح کلیه شوارع و خیابان‌هایی که به نام شهدا نامگذاری شده‌اند به عکس این عزیزان مزین می‌شوند اظهار کرد: با اجرای این طرح قصد داریم تا فضایی آکنده از یاد و عطر شهدا برای زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(س) ایجاد کنیم.

شهردارقم گفت: با تأکید شهردار قم، جلسات متعدد در مدیریت شهری برای اجرای این طرح برگزار گردید که در نهایت فرم و طرح گرافیکی و نحوه اجرای آن در فازهای چندگانه مشخص و همزمان با ولادت با سعادت سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) فاز نخست آن آغاز گردید.

وی با درخواست از خانواده‌های معظم شهیدان برای مشارکت در این طرح اظهار کرد: خانواده محترم شهدا می‌توانند عکس شهید گرانقدرشان را جهت استفاده در این طرح در اختیار سازمان زیباسازی شهرداری قم قرار دهند.

دلبری خاطر نشان کرد: خانواده محترم شهدا که درخواست نامگذاری خیابان یا کوچه‌‌ ی محل سکونتشان را به نام شهیدشان دارند به همراه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت حضوری به واحد ارتباطات مردمی شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر –ساختمان شهرداری قم طبقه همکف مراجعه کنند.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری قم پس از تهیه تابلوهای "بیت‌الشهید"به صورت محله ای در سطح شوارع شهر قم نسبت به نصب آن اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3z9x.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما