پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 25013

بافت‌هاي فرسوده يك گنج شهري است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بافت‌های فرسوده منطقه یک شهری قم را به عنوان یک گنج شهری خواند و گفت: با استفاده از راهکارهای مناسب می‌توانیم از این سرمایه بزرگ به عنوان درآمد شهرداری قم استفاده کرد.
بافت‌هاي فرسوده يك گنج شهري است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در حاشيه بازديد از عملكرد و وضعيت خدمت رساني به مردم در منطقه يك قم ضمن تقدیر از زحمات منطقه یک شهرداری قم در تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: عملکرد این منطقه شهری رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی رابطه صمیمی میان کارمندان و مدیران نواحی و منطقه یک را به عنوان الگوی دیگر مناطق شهری دانست و افزود: بسیاری از مدیران شهری قم از کارمندان و مسئولین منطقه یک انتخاب شده‌اند.

شهردار قم با اشاره به خلاقیت و ابتکار در زیباسازی خیابان‌های محدوده منطقه یک بیان کرد: امیدواریم شاهد این مناظر زیبا در دیگر نقاط شهر باشیم.

دلبری بافت‌های فرسوده منطقه یک شهری قم را به عنوان یک گنج شهری خواند و گفت: با استفاده از راهکارهای مناسب می‌توانیم از این سرمایه بزرگ به عنوان درآمد شهرداری قم استفاده کرد.

وی بر لزوم برطرف سازی معایب محدوده منطقه یک تاكيد کرد و ادامه داد: با تشکیل کمیته سرمایه گذاری با حضور جمعی از مسئولین منطقه و کارشناسان علوم اقتصادی می‌توانیم درآمدهای مناسب‌تری را در این منطقه داشته باشیم.

دلبری ابراز کرد: برای پیشبرد اهداف و استفاده مناسب‌تر از پروژه‌های عمرانی باید توان و انرژی را در یک پروژه متمرکز کنیم و پس از به پایان رساندن آن پروژه دیگری را آغاز کنیم.

وی استفاده از تسهیلات مختلف برای اتمام یک پروژه را از راهکارهای جلوگیری از پراکندگی پروژه‌های نیمه تمام برشمرد و گفت: اگر پروژه‌های عمرانی در طی مدت طولانی انجام شود شاهد مشکلات گوناگون خواهیم بود.

شهردار قم با اشاره به اینکه در طرح مسجد چهل اختران هیچ سازمان یا نهادی در تامین منابع با شهرداری همکاری ندارد افزود: امسال نباید توقع بهره برداری کامل از این طرح بزرگ را داشته باشیم.

دلبری با اشاره به پروژه‌های زیرگذر ۴۵ متری عمار یاسر و بلوار محتشم کاشانی ابراز کرد: با استفاده از تملک و سرمایه گذاری در این دو بلوار می‌توانیم شاهد بازدهي مطلوب باشيم.

وی در پایان بر پیمایش فیزیکی توسط معاونین و مسئولین در محدوده منطقه تاکید کرد و گفت: با استفاده از پیمایش بهتر به مردم خدمت رسانی خواهیم کرد.

آغاز برنامه نظارت ستادی در مناطق شهرداری قم

شهردار قم از آغاز برنامه نظارت ستادی و بررسی عملکرد مناطق هشت‌گانه شهرداري قم خبر داد.

محمد دلبری در بازدید و بررسی عملکرد منطقه یک شهرداری با اشاره به حجم بالای کار شهرداری در راستای خدمت رسانی به مجاوران و زائران حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: تصمیم مدیریتی استان نیازمند هم فکری و هم اندیشی است.

وی ضمن درخواست از کارمندان و معاونین شهرداری‌های مناطق و نواحی برای ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات گوناگون افزود: هم اندیشی در بررسی مشکلات شهر و بیان انتقادات از راهکارهای پیشرفت است.

شهردار قم ادامه داد: چهارشنبه هر هفته با حضور در یکی مناطق شهرداری از نحوه عملکرد شهردار و معاونین آن منطقه بازدید به عمل خواهد آمد.

دلبری با اشاره به ارزیابی معاونت‌های شهرداري منطقه به صورت مجزا توسط معاونین شهرداری قم بیان کرد: در پایان هر بازدید ستادی به هر منطقه با توجه به ویژگی‌های مختلف، نمرات و درجه ارزشیابی تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این ارزیابی بر اساس نحوه انجام برنامه‌های ابلاغی و جمع آوری نمرات معاونین شهرداری قم خواهد بود.

شهردار قم یادآور شد: از افراد مسئول که در کار خود کوتاهی کرده باشند بازخواست به عمل خواهد آمد و آنان موظف هستند از خود در این جلسات دفاع کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaewnu.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما