شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 2425
کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد:

شرکت 2000 نفر قمی در مسابقات کتابخوانی آنلاین

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از شرکت 2 هزار نفر قمی در مسابقات کتابخوانی آنلاین در آذر ماه سال جاری خبر داد.
شرکت 2000 نفر قمی در مسابقات کتابخوانی آنلاین
به گزارش قم نیوز، احمد آراسته‌فرد امروز اظهار کرد: مسابقه «بر کرانه غدیر» ویژه هفته کتاب در زمینه خطبه غدیر و متناسب با مناسبت‌هایی مانند روز دانش‌آموز، هفته بسیج و عید غدیر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بسیج مستضعفان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور از ۱۳ آبان تا ۱۶ آذر برگزار شده است.

کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این مسابقات از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای که شبکه اجتماعی مجازی بوده، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی آنلاین به شکل مکتوب شامل مخاطبانی مانند کتابداران و کارشناسان فرهنگی، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، مادران و زنان است.

آراسته‌فرد عنوان کرد: سؤالات این مسابقه از متن کتاب‌های ارسالی و موجود در فضای مجازی طراحی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه و مطالعه کتاب‌ها در مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس اینترنتی www.booki.ir با وارد کردن مشخصات و ارائه آدرس پست الکترونیکی عضو شوند.

کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم تصریح کرد: ۲ هزار نفر از استان قم در آذر ماه سال جاری در مسابقه کتابخوانی آنلاین شرکت کردند که برگزیدگان مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کتاب‌های مسابقه آنلاین از سوی کارشناسان کتابخانه‌های عمومی انتخاب می‌شود، گفت: تاثیراتی که مطالعه کتاب‌ها بر مخاطبان می‌گذارد، علاوه بر فرد بر عموم جامعه هم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8wbjh8en9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما