قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به ماه‌ها تلاش گسترده برای استقبال از زائران در نیمه شعبان گفت: امسال از ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) برای خدمت‌رسانی به زائران بهتر استفاده شد.
در نیمه شعبان از ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) بهتر استفاده شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در حاشیه بازدید از ستادهای خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی مستقر در منطقه جمکران با اشاره به اینکه با توجه به پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان پیش‌بینی می‌شد که مردم حضور پرشوری در مسجد مقدس جمکران داشته باشند، اظهار کرد: شب گذشته و امروز شاهد حجم بسیار بیشتر جمعیت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بودیم و مجموعه مدیریت شهری نیز با کمیته‌های ۱۰گانه و ستادهای ۱۲‌گانه به استقبال زائران رفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های گسترده‌ای برای جلب رضایت زائران در نیمه شعبان صورت گرفت اظهار کرد: در خصوص خدمات ارائه شده در سنوات گذشته آسیب‌شناسی لازم صورت گرفت و مشخص شد که بیشتر نیاز در این منطقه تامین آب آشامیدنی و مهیا کردن سرویس‌های بهداشتی است.

شهردار قم با اشاره به اینکه ظرفیت سرویس‌های بهداشتی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت، اظهار کرد: ۸۲۸ چشمه سرویس بهداشتی در اطراف مسجد مقدس جمکران و مسیرهای منتهی به جمکران آماده‌سازی شد و نیروی خدماتی لازم تامین شد تا به نظافت نیز به صورت ویژه توجه شود.

وی همچنین به آماده‌سازی بوستان‌ها و کمپینگ‌ها برای استقرار زائران اشاره کرد و یادآور شد: از دیگر مسائل پیش‌بینی شده ایجاد غرفه‌های تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم بود.

دلبری به تامین آب آشامیدنی و خنک مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: تلاش گسترده‌ای صورت گرفت که امکانات مورد نیاز زائران به شکل مطلوب فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) راه‌اندازی شد ولی بیشتر از این مسیر برای تردد پیاده استفاده شد افزود: امسال در فاز دوم مسیر کندرو راه‌اندازی شد و حرکت پیاده به این مسیر منتقل شد و در مسیر تندرو نیز ترافیک جریان داشت.

شهردار قم استفاده از حمل و نقل عمومی برای انتقال زائران را مورد توجه قرار داد و افزود: در خصوص جانمایی ایستگاه‌های صلواتی نیز کار کارشناسی صورت گرفت و ایستگاه‌های صلواتی نیز جانمایی شدند.

وی به وضعیت ترافیک اشاره کرد و افزود: مرکز مدیریت کنترل و ترافیک شهرداری قم نیز در این ایام خدمات قابل توجهی ارائه کرد.

دلبری تاکید کرد: در مجموع همکاران ما در مدیریت شهری نمره قابل قبولی در خدمت‌رسانی به زائران گرفتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9s0x.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما