سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 24557

معرفی اعضای کمیته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی قم

قم نيوز : قم نیوز:رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم اعضای کمیته‌های مختلف این هیئت ورزشی را در دوره جدید ریاست 4 ساله خود معرفی کرد.
معرفی اعضای کمیته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که با برگزاری مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم سیدکاظم صالحی با کسب حداکثر آرا همچنان برای دومین دوره متوالی در پست ریاست هیئت ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم ماندگار شد، صالحی تا چهار سال دیگر این هیئت را هدایت خواهد کرد.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور مسئولین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورمان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع این هیئت ورزشی برگزار شد.

در مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم که با حضور ۱۵ نفر عضو مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی این استان برگزار شد، سیدکاظم صالحی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم انتخاب شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم سیدکاظم صالحی بود که با توجه به رای اعتماد اعضای مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم در طول چهار سال گذشته ریاست این هیئت ورزشی را بر عهده داشت و بدین ترتیب برای دومین دوره چهار ساله رئیس این هیئت شد.

سید کاظم صالحی بلافاصله بعد از به دست آوردن رای اعتماد اعضای مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم همکاران خود در بخش‌های مختلف این هیئت را معرفی کرد تا بدین ترتیب هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی قم بتواند با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت حرکت کند.

بر این اساس فاطمه بهرامی به عنوان نایب رئیس امور بانوان، سید‌مهدی صالحی به عنوان دبیر هیئت،‌ ساسان حضرتی به عنوان خزانه‌دار، حسین ساعتی به عنوان مسئول کمیته آموزش موتورسواری،‌ عمران آذرباد به عنوان بازرس هیئت و رضا شاملو به عنوان مسئول کمیته کراس فعالیت خواهند کرد.

همچنین هادی شاملو به عنوان مسئول کمیته فنی کراس، حسین دانشور به عنوان مسئول کمیته آموزش اتومبیلرانی، رحمان کوراتی به عنوان مسئول کمیته دریفت اتومبیلرانی آقایان، محمد گائینی به عنوان مسئول کمیته درگ و‌ خانم زرندی به عنوان مسئول کمیته درگ اتومبیلرانی بانوان مسئولیت گرفتند.

همچنین خانم شهلایی به عنوان مسئول کمیته رالی اتومبیلرانی بانوان، سیدسعید طباطبائی به عنوان مسئول کمیته داوران اتومبیلرانی، حسین بختیاری به عنوان مسئول کمیته رالی اتومبیلرانی و سیدجمال صدیقی به عنوان مسئول کمیته فنی اتومبیلرانی فعالیت خواهند کرد.

در نهایت اینکه محمد خزایی به عنوان مسئول کمیته کارتینگ، مجتبی عبداللهی به عنوان مسئول کمیته داوران موتورسواری،‌ محمد‌حسین غلام‌زاده به عنوان مسئول کمیته کلاسیک اتومبیلرانی، علی‌اصغر امامی به عنوان مسئول کمیته انضباطی هیئت، محمدباقر آهنگران به عنوان مسئول کمیته اتومبیلرانی دو دیفرانسیل و ذبیح‌الله رشیدالاسلام به عنوان مسئول دفتر هیئت در این هیئت حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmpqi.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما