چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 24580

رفع آسیب‌های مناسبت‌های مذهبی نیازمند عزم همگانی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خواستار عزم همگانی و توجه بیش از پیش دستگاه‌های استان به رفع آسیب‌های مناسبت‌های مذهبی در این استان شد.
رفع آسیب‌های مناسبت‌های مذهبی نیازمند عزم همگانی است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی قم که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تاثیر مناسبت‌های دینی و اسلامی در حفظ مکتب اسلام اظهار کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن این مناسبت‌ها و یا ایجاد انحراف و آسیب در آنها هستند.

وی گفت: فلسفه تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی به عنوان دیده‌بان، شناخت آسیب‌ها و یافتن راه چاره برای رفع آسیب‌ها است و رسیدن به اهداف این ستاد نیازمند عزم همگانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم تمرکز بیشتر نهادهای عضو این ستاد بر ماموریت‌های آن تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی آسیب‌هایی وجود دارد که موجب دردسر برای مردم و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان می‌شود، بنابراین این ستاد باید مصوبه و دستورالعمل جدی برای رفع این آسیب‌ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام اسکندری بخشی از آسیب‌هایی که در محافل شادی اهل بیت(ع) به ویژه ایام نیمه شعبان وجود دارد را ناشی از جهالت و ناآگاهی مردم دانست و تاکید کرد: متاسفانه دشمن از این ناآگاهی بهره می‌برد.

وی در ادامه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با ذکر برخی آسیب‌های این ماه افزود: در رابطه با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان توسط زائران و مسافران باید کار فرهنگی انجام شود.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گزارشی از فعالیت دستگاه متبوع خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuwar.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما